  • 11. Data: 2011-10-31 09:16:34
    Temat: Re: [Kraków] Zakupy w dealextreme
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Nie robi ktoś w najbliższym czasie zakupów w de?
    > Partycypowałbym w kosztach przesyłki. Chciałbym kilka drobnych rzeczy
    > kupić.

    Ja potrzebuję coś takiego:
    http://www.dealextreme.com/p/translucent-aaa-to-aa-t
    ype-battery-converter-cases-4-case-54457

    A może w polandii to można nabyć gdzieś?
    20 (5x4) sztuk potrzebuję.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 12. Data: 2011-10-31 09:59:53
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    > nie wydaje mi się.

    Sprawdziłem, przy zakupie od 15$ wzwyż przesyłka jest rejestrowana i
    kosztuje to 1 centa.
    "00000 Tracked Air Mail Service Fee x1 Shipped USD 0.01"

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 13. Data: 2011-10-31 10:18:23
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2011-10-31 10:16, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Ja potrzebuję coś takiego:
    > http://www.dealextreme.com/p/translucent-aaa-to-aa-t
    ype-battery-converter-cases-4-case-54457

    > A może w polandii to można nabyć gdzieś?
    > 20 (5x4) sztuk potrzebuję.

    10s googlania
    http://www.gadgets.pl/shop.php?a=opis_prod&id=16&cat
    egorie=2&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_cam
    paign=2011-10&utm_content=16#nclid=74a7cd63bc342a139
    9aff2e3b7e45551

    Jak poświęcisz 30s pewnie znajdziesz tańsze:)
    i tylko na R6, a nie R6+R14+R20.

    pzdr
    bartekltg

  • 14. Data: 2011-10-31 11:00:13
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Nigdy nie miałem kłopotów z reklamacją, wysyłali nowe rzeczy, nie
    > chcieli zwrotu starych.

    no coz moze mam pecha, wyslali cos innego (ale do tego samego celu) znacznie
    tanszego a mial byc produkt pol profesionalny...

  • 15. Data: 2011-10-31 13:29:29
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2011-10-30 23:49, Andrzej W. wrote:
    [.....]
    > Potwierdzam, czasem list idzie dwa tygodnie, czasem dwa miesiące, reguły
    > brak. Czasem warto udać się na pocztę i zapytać.
    W sierpniu/wrześniu b.r. złożyłem 3 zamówienia po ~$50 każde i wszystkie
    dotarły do mnie w przeciągu 2 tygodni. Z drugiej strony, odnośnie
    reklamacji czy też jakości, no cóż, dostaje się to, za co się zapłaciło. :-)

  • 16. Data: 2011-11-01 15:21:42
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Ja jak zwykle jestem zacofany. Widzę sklep, całkiem fajne rzeczy, okazje
    się, że z pół tej grupy tam kupuje, a ja się dopiero dowiaduję, że coś
    takiego istnieje :(

    R.

  • 17. Data: 2011-11-01 15:45:55
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    Użytkownik "Andrzej W." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy nie miałem kłopotów z reklamacją, wysyłali nowe rzeczy, nie
    > chcieli zwrotu starych.

    Serio?
    Bo mam tu jedno elektroniczne gówienko od nich, po jakimś czasie
    przestało działać. Zastanawiałem się czy sens reklamować i odsyłać...

    Pozdr. TC

  • 18. Data: 2011-11-01 15:46:36
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-10-31 12:00, Papkin pisze:

    > no coz moze mam pecha, wyslali cos innego (ale do tego samego celu)
    > znacznie tanszego a mial byc produkt pol profesionalny...

    Daj linki do DX, no chyba że to wibrator analny :)

  • 19. Data: 2011-11-02 01:21:54
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Daj linki do DX, no chyba że to wibrator analny :)

    Nie mierz wszystkich swoją miarą.
    Linki są w poście niżej/wyżej.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 20. Data: 2011-11-02 13:08:33
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    The Matrix has you, Zygmunt M. Zarzecki...

    > Ja potrzebuję coś takiego:
    > http://www.dealextreme.com/p/translucent-aaa-to-aa-t
    ype-battery-converter-cases-4-case-54457

    > A może w polandii to można nabyć gdzieś?
    > 20 (5x4) sztuk potrzebuję.

    A te są złe?
    >>> http://allegro.pl/adaptor-r3-aaa-uzywasz-jako-r6-aa-
    najtaniej-fv-i1859804988.html

    > zyga

    Sławek
    --
    ________ Mały poradnik życia - 79 : Trzymaj się z dala od narkotyków
    _/ __/ __/ i od ludzi, którzy mają z nimi do czynienia.