  • 1. Data: 2011-10-30 21:19:53
    Temat: czas w telefonach sieci PLUS
    Od: "kk" <...@...pl>

    Pomimo istniejeącej w telefonach kom. funkcji autoaktualizacja przez wiele
    lat
    w sieci PLUS nie można było z niej skorzystać.
    Więc jak co pół roku wziąłem się za przestawianie zegarka w telefonie.
    Przez przypadek włączyłem funkcję autoaktualizacji i ... zdziwienie -
    zadziałało.
    Myślę sobie ... w końcu dorosli.

    Ale po chwili kolejne zdziwienie. Nie dość, że czas nadal nie przestawiony
    na zimowy to dodatkowo śpieszy się o dwie minuty.
    Czy ktoś tam panuje nad czasem ?

  • 2. Data: 2011-10-30 22:14:50
    Temat: Re: czas w telefonach sieci PLUS
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś tam panuje nad czasem ?

    Już mniejsza o czas, najważniejsze aby nie zwinęli pieniążków
    niewydzwonionych na kartę.

  • 3. Data: 2011-10-31 11:33:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Więc jak co pół roku wziąłem się za przestawianie zegarka w telefonie.
    > Przez przypadek włączyłem funkcję autoaktualizacji i ... zdziwienie -

    U mnie było kiedyś i włączone i wyłączone i zawsze nie ustawiało.
    Wczoraj ze zdziwieniem zaobserwowałem, że przestawiło mi godzinę
    a minuty albo nie synchronizowało, albo źle synchronizowało.
    Minuty to odjęło, może tak a może nie ale mowę to mi odjęło, bo
    aktualizacja była... w y ł ą c z o n a:O

    Artur(m)

  • 4. Data: 2011-10-31 12:13:35
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Artur(m) wrote:
> [...]
    > Minuty to odjęło, może tak a może nie ale mowę to mi odjęło, bo
    > aktualizacja była... w y ł ą c z o n a:O

    Telefony miewaja kalendarz jak rowniez zaszyta funkcje zminany czasu w
    momencie kiedy on nastepuje i tyle.
    Nie trzeba do tego polaczenia z siecia ani wyzszych mistycyzmow.

    Tmek

  • 5. Data: 2011-11-01 11:34:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 31 Oct 2011 13:13:35 +0100, Tmek napisał(a):

    > Telefony miewaja kalendarz jak rowniez zaszyta funkcje zminany czasu w
    > momencie kiedy on nastepuje i tyle.
    > Nie trzeba do tego polaczenia z siecia ani wyzszych mistycyzmow.

    Cos mi chodzi po glowie ze siec wymaga bardzo dokladnego zegara, i Plus
    zapewne takim dysponuje.
    Ale widac telefonow to nie dotyczy. A funkcje maja rozne, taki np SE K550,
    model raptem 4-5 letni, a pobierania czasu z sieci nie ma w menu - chyba ze
    jest zawsze wlaczona, ma automatyczna zmiane _strefy_ czasowej, ale
    letni/zimowy trzeba przestawiac recznie - jest opcja.

    J.

  • 6. Data: 2011-11-02 10:20:23
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Tmek" <T...@d...ek> napisał w wiadomości

    > Telefony miewaja kalendarz jak rowniez zaszyta funkcje zminany czasu w
    > momencie kiedy on nastepuje i tyle.
    > Nie trzeba do tego polaczenia z siecia ani wyzszych mistycyzmow.

    Tak sobie pomyślałem również (jak w kalendarzu Widowsowym)
    ale dlaczego akurat w tym roku!
    w poprzednich (a mam telefon 4 lata, Motka V9) przestawiałem ręcznie.

    Artur(m)