  • 1. Data: 2010-06-10 11:29:04
    Temat: Kraków - Jasło po powodziach - które drogi przejezdne?
    Od: "tod" <t...@i...pl>

    Kraków - Jasło po powodziach - które drogi przejezdne?
    Normalnie chyba z 4 zjezdzalbym w Pilznie na 74 ale czy tam jest droga
    przejezdna nie wiem

  • 2. Data: 2010-06-10 12:05:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "tod" <t...@i...pl> writes:

    > Kraków - Jasło po powodziach - które drogi przejezdne?
    > Normalnie chyba z 4 zjezdzalbym w Pilznie na 74 ale czy tam jest droga
    > przejezdna nie wiem

    73 (nie 74) jest nieprzejezdna. Oficjalny objazd przez Rzeszow -
    Strzyzow.
    Mozesz pojechac DW980/DW977 przez Tuchow, ale sa liczne podmycia,
    zwezenia, ruch wahadlowy itp.

    MJ

  • 3. Data: 2010-06-10 13:45:50
    Od: <p...@i...pl>

    > 73 (nie 74) jest nieprzejezdna. Oficjalny objazd przez Rzeszow -
    > Strzyzow.
    > Mozesz pojechac DW980/DW977 przez Tuchow, ale sa liczne podmycia,
    > zwezenia, ruch wahadlowy itp.

    a czy nie lepiej z Brzeska na Tymowa i tam do drogi 980?

  • 4. Data: 2010-06-10 15:47:50
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 10.06.2010 11:29, tod pisze:
    > Kraków - Jas?o po powodziach - które drogi przejezdne?
    > Normalnie chyba z 4 zjezdzalbym w Pilznie na 74 ale czy tam jest droga
    > przejezdna nie wiem

    Ja czasem żeby ominąć korki na DK4 z Krakowa do Przemyśla jadę trasą:
    Kraków - Wieliczka - Gdów - Łapanów - Biecz - Jasło (i tam dalej do
    Przemyśla).

    Ostatnio tą drogą jechałem do Krakowa w niedzielę. Nieprzejezdny był
    krótki fragment DK28 między Bieczem i Jasłem, ale bez problemu można
    objechać, i mostek w Bieczu, oczywiście również do objechania. Jak masz
    CB radio to Cię poprowadzą bezproblemowo.

    Zdecydowanie polecam tamtą drogę - mniejszy ruch, spokojniej się jedzie.
    I przyjemniej, są zakręty ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 5. Data: 2010-06-10 16:22:00
    Od: "tod" <t...@i...pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > radio to Cię poprowadzą bezproblemowo.
    >
    > Zdecydowanie polecam tamtą drogę - mniejszy ruch, spokojniej się jedzie. I

    To chyba od Tymowej tak jak pisał kolega piwnica@
    Napisz cos wiecej o bjezdzie mostka w Bieczu i fragmentu DK 28

  • 6. Data: 2010-06-10 20:02:56
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 10.06.2010 16:22, tod pisze:
    > U?ytkownik "marjan"<k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > To chyba od Tymowej tak jak pisa? kolega piwnica@
    > Napisz cos wiecej o bjezdzie mostka w Bieczu i fragmentu DK 28

    Dokładnie, to ta droga:

    http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Ale
    ja+Adama+Mickiewicza&daddr=Trasa+966+to:Trasa+980+to
    :49.757015,21.225368+to:3+Maja&hl=pl&geocode=FVzw-wI
    dEAUwAQ%3BFXgF-QId1gM1AQ%3BFYSQ9wId3ERCAQ%3B%3BFQ7n9
    gIdfYlHAQ&mra=mi&mrcr=0,1&mrsp=3&sz=16&via=1,2&sll=4
    9.756609,21.2255&sspn=0.006723,0.01929&ie=UTF8&ll=49
    .924704,20.846558&spn=0.85758,2.469177&z=9

    skrócone: http://kut.as/1jl

    W zaznaczonym punkcie "B" masz przejazd przez rzeczkę. Jadąc od Krakowa
    przed samym mostem, który obecnie jest zamknięty skręcasz w lewo i
    jedziesz wąską drogą asfaltową (nie sposób tam nie trafić), aż
    wyjedziesz za tym mostkiem (jest problem żeby się wyminąć, bo jest to
    droga do gospodarstw, szeroka na jeden samochód, ale raz na jakiś czas
    jest miejsce żeby zjechać w razie gdyby coś z naprzeciwka jechało,
    problemu nie ma).

    Natomiast w kwestii DK28 o której pisałem, to sądzę, że utrudnienia już
    zniknęły, od ostatniej powodzi minął tydzień. W tamtym miejscu stała
    Straż Pożarna, a z drugiej strony Policja, i kierowali na objazd.
    Jechaliśmy w sznurze aut, więc problemu nie było. Ale tak jak mówię -
    najprawdopodobniej te utrudnienia już zostały zlikwidowane (mimo
    wszystko, jest to droga krajowa).

    Co do całej trasy: ja takie lubię. Bo wolę drogi mało ruchliwe, wąskie i
    kręte, niż ruchliwe długie proste. Ot tak już mam, że w jeździe
    samochodem kręcenie kierownicą i wajchowanie biegami rajcuje mnie
    bardziej, niż nudna jazda po prostej. Aczkolwiek nie każdy tak ma, mam
    tego świadomość. Z mojej strony trasę polecam, ale wiem, że są ludzie
    wolący jazdę "główną".

    Jakbyś coś chciał jeszcze wiedzieć, to śmiało pytaj ;)

  • 7. Data: 2010-06-10 21:10:44
    Od: "tod" <t...@i...pl>

    [///]
> [...]
    > jazda po prostej. Aczkolwiek nie każdy tak ma, mam tego świadomość. Z
    > mojej strony trasę polecam, ale wiem, że są ludzie wolący jazdę "główną".

    No to mamy podobne upodobania
    Jako że przy jeździe poniżej 80 km/h prostą zasypiam
    Krete trzycyfrowki sa zdecydowanie lepsze
    Jezdzimy po calym kraju z dostawami
    Trasy planujemy przed wyjazdem z GPSem i na prawde trzycyfrowkami w wielu
    sytuacjach mozna dojechac przyjemniej i szybciej

  • 8. Data: 2010-06-10 21:33:29
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 10.06.2010 21:10, tod pisze:
> [...]
    > Trasy planujemy przed wyjazdem z GPSem i na prawde trzycyfrowkami w wielu
    > sytuacjach mozna dojechac przyjemniej i szybciej

    No to w takim razie nawet się Kolego nie zastanawiaj, tylko wal tą trasą
    śmiało ;)