    From: marjan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kraków - Jasło po powodziach - które drogi przejezdne?
    Date: Thu, 10 Jun 2010 20:02:56 +0200
    Sender: m...@s...agh.edu.pl

    W dniu 10.06.2010 16:22, tod pisze:
    > U?ytkownik "marjan"<k...@g...com> napisa? w wiadomo?ci

    > To chyba od Tymowej tak jak pisa? kolega piwnica@
    > Napisz cos wiecej o bjezdzie mostka w Bieczu i fragmentu DK 28

    Dokładnie, to ta droga:

    http://maps.google.com/maps?f=d&source=s_d&saddr=Ale
    ja+Adama+Mickiewicza&daddr=Trasa+966+to:Trasa+980+to
    :49.757015,21.225368+to:3+Maja&hl=pl&geocode=FVzw-wI
    dEAUwAQ%3BFXgF-QId1gM1AQ%3BFYSQ9wId3ERCAQ%3B%3BFQ7n9
    gIdfYlHAQ&mra=mi&mrcr=0,1&mrsp=3&sz=16&via=1,2&sll=4
    9.756609,21.2255&sspn=0.006723,0.01929&ie=UTF8&ll=49
    .924704,20.846558&spn=0.85758,2.469177&z=9

    skrócone: http://kut.as/1jl

    W zaznaczonym punkcie "B" masz przejazd przez rzeczkę. Jadąc od Krakowa
    przed samym mostem, który obecnie jest zamknięty skręcasz w lewo i
    jedziesz wąską drogą asfaltową (nie sposób tam nie trafić), aż
    wyjedziesz za tym mostkiem (jest problem żeby się wyminąć, bo jest to
    droga do gospodarstw, szeroka na jeden samochód, ale raz na jakiś czas
    jest miejsce żeby zjechać w razie gdyby coś z naprzeciwka jechało,
    problemu nie ma).

    Natomiast w kwestii DK28 o której pisałem, to sądzę, że utrudnienia już
    zniknęły, od ostatniej powodzi minął tydzień. W tamtym miejscu stała
    Straż Pożarna, a z drugiej strony Policja, i kierowali na objazd.
    Jechaliśmy w sznurze aut, więc problemu nie było. Ale tak jak mówię -
    najprawdopodobniej te utrudnienia już zostały zlikwidowane (mimo
    wszystko, jest to droga krajowa).

    Co do całej trasy: ja takie lubię. Bo wolę drogi mało ruchliwe, wąskie i
    kręte, niż ruchliwe długie proste. Ot tak już mam, że w jeździe
    samochodem kręcenie kierownicą i wajchowanie biegami rajcuje mnie
    bardziej, niż nudna jazda po prostej. Aczkolwiek nie każdy tak ma, mam
    tego świadomość. Z mojej strony trasę polecam, ale wiem, że są ludzie
    wolący jazdę "główną".

    Jakbyś coś chciał jeszcze wiedzieć, to śmiało pytaj ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana