  • Data: 2009-05-20 08:36:20
    Temat: Re: Kotwienie w ziemi
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nawet nie wiem, jak taka kotwa powinna wygladac. W zeszlym roku zrobilem
    > takie 'sledzie' ze zbrojeniowki dwudziestki, dlugosci po 30 cm i musze
    > powiedziec,
    > ze w paszczystej glebie maja one trudnosci z utrzmaniem plandeki na
    > samochodzie :(
    >
    > Poradzcie, jakie zrobic kotwy i jak je mocowac w gruncie.

    Może takie przenośne prosiaki? Jak do boi. Betonowe odlewane kostki 40x40x40
    cm z uchem do mocowania liny czy innego odciągu. dodatkowo przez wysokość
    prosiaka lub na ukos rura. Wykoać dziurę dajmy na to 80 cm głęboką, wrzucić
    prosiaka, przez rurę wbić kotwę z odpowiednio długiego pręta i zasypać na
    czas prac lub przywalić kamieniami.
    Roboty trochę jest ale wydaje się że kilka takich odciągów i powinno
    wytrzymać
    --
    Jackare