  • 161. Data: 2020-04-25 21:06:53
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To jak już masz takie dane to sobie policz ile wypada w złotówkach albo w ojro albo
    tugrikach na łeb.

  • 162. Data: 2020-04-25 21:15:17
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-25 o 16:49, Shrek pisze:

    > Sorry, ale jak od kilku lat, to znaczy że ty po prostu nierobotny jesteś:P
    Teoretycznie tak, praktycznie jest robota ale że jestem blisko wieku
    ochronnego przed emeryturą to nikt na etat mnie nie weźmie, tylko na czarno.
    Zresztą to nie tylko ja mam problem, prawie wszyscy 50+ mają taki sam
    problem.

    > Ale nie tak jak z opryszczką - raz załapiesz - masz do końca życia.
    Całe szczęście nie mam.

    --
    Janusz

  • 163. Data: 2020-04-26 00:28:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    >W Niemeczech firmy dostały dofinansowanie.

    Niemce rybę dają, nasi wędkę.
    Co lepsze?

  • 164. Data: 2020-04-26 03:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To jak już masz takie dane to sobie policz ile wypada w złotówkach
    > albo w ojro albo tugrikach na łeb.

    No przeciez ci napisałem post wyzej pokazujac ze brednie plotłes jak
    zwykle 2-3 posty wyzej...

    To nie jest jakas wielka matematyka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 165. Data: 2020-04-26 07:29:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2020 o 21:15, Janusz pisze:

> [...]
    > czarno.
    > Zresztą to nie tylko ja mam problem, prawie wszyscy 50+ mają taki sam

    50 to jeszcze daleko do emerytury.

    --
    Shrek

  • 166. Data: 2020-04-26 08:39:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-25 o 16:39, Janusz pisze:

    > Pożyjemy, zobaczymy.

    Danie niby takie same ale różne wnioski i symulacje.
    Gdybyś mógł zająć stanowisko w takiej sprawie:
    mamy mapkę ilości przypadków zachorowań z podziałem na województwa.
    Np tutaj -
    https://www.hellozdrowie.pl/koronawirus-w-polsce/

    pal licho źródło - sprawdziłem inne - wielkości sa podobne.

    Najwięcej mamy w dużych aglomeracjach:
    Warszawa - 2300
    Śląsk - 1800
    Dolny Śląsk/Opole - 1600
    Poznań 1260
    Łódź/Kraków -800

    a dlaczego na północy Polski - w tym Trójmiasto jest tylko 300?

    To zwykłe dane, ale jakie ciekawe teorie mogą powstać na wytłumaczenie tego.

    Że morskie (bałtyckie) powietrze zabija wirusa czy, że gdańszczanie nie
    jeżdżą
    na narty do Włoch czy, że na Pomorzu fałszują dane?

  • 167. Data: 2020-04-26 08:56:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.04.2020 o 08:39, cef pisze:

> [...]
    >
    > a dlaczego na północy Polski - w tym Trójmiasto jest tylko 300?
    >
    > To zwykłe dane, ale jakie ciekawe teorie mogą powstać na wytłumaczenie

    Najprostsze tłumaczenie to dane z dupy.

    --
    Shrek

  • 168. Data: 2020-04-26 10:02:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-04-26 o 08:56, Shrek pisze:

    > Najprostsze tłumaczenie to dane z dupy.

    To też zakładam, ale skoro w podobnym stopniu z dupy są dane z innych
    rejonów,
    to analizuje się zależność między tymi danymi.

  • 169. Data: 2020-04-26 12:57:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-26 o 07:29, Shrek pisze:

    > 50 to jeszcze daleko do emerytury.

    Ci sie tylko tak wydaje, nie życzę ci szukania roboty w wieku 55 i wiecej.

    --
    Janusz

  • 170. Data: 2020-04-26 14:02:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.04.2020 o 10:02, cef pisze:

    > To też zakładam, ale skoro w podobnym stopniu  z dupy są dane z innych
    > rejonów,
    > to analizuje się zależność między tymi danymi.

    Widać zabory;)

    Może od lekarza wojewódzkiego zależy, może od marszałka... Podejrzewam,
    że najmniej od ilości rzeczywistych zachorowań, wiec tą ścieżką bym nie
    szedł:P

    --
    Shrek