  • 151. Data: 2020-04-25 16:33:46
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 20:46, ddddddddddddd pisze:

    > a takich jak ja będziecie zmuszać do takiego szczepienia
    Ja nikogo nie zmuszam więc proszę się odstosunkować :)
    Nawet na normalne szczepienia obowiązkowe nie wszyscy są szczepieni,
    wszczepialność wynosi najczęściej 90-95%.

    --
    Janusz

  • 152. Data: 2020-04-25 16:39:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-24 o 17:28, Shrek pisze:

    > No ale przecież polak jesteś. Musi być ktoś kogo nie lubisz,
    Jestem pogodnie nastawiony do otoczenia :)

    > Do niedawna to trzeba było się postarać, żeby cię zwolnili. Musiałeś
    > mieć bardzo wkurwiające własne zdanie;)
    Już kilka lat jestem bezrobotny, poza tym są bardzo wkurwiający
    prywaciarze,
    masz przykład Trump-a, facet sie na wszystkim zna a kto ma inne zdanie
    to do zwolnienia, u nas są tacy sami prywaciarze.

    > Albo jest nosicielami, ale nie choruje. Podobnie jak z opryszczką.
    > Praktycznie każdy ma ale ujawnia się jak jest mocno osłabiony.

    Ale z grypą masz podobnie, jak się przeziębisz to łapiesz.

    > Przecież takie modele są od lat. Na studiach się tym bawiliśmy. A trochę
    > czasu minęło.
    Ale to coś więcej niż sam model.

    > Problem z tymi symulacjami jest taki, że jest za wiele zmiennych. I
    > często ich niewielki zmiany odwracają sytuacje...

    Pożyjemy, zobaczymy.

    --
    Janusz

  • 153. Data: 2020-04-25 16:48:16
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-23 o 22:12, Shrek pisze:

    > Poza droga do żłoba też łazi. No i w żłobku wyganiają dzieciaki na 2
    > godzina na dwór chyba że pada.
    Czyli ma ogólną słabą odporność. Mi dopiero w wojsku delbeta pomogła i
    chociaż zachorowałem przed samym wyjściem to później już przestałem
    łapać wszystko jak leci.

    > No tak właśnie to wygląda. W sumie nie chodziłbym z nim nawet do
    > lekarza, ale wytłumacz żonie;)
    No miałem tak samo:) mój też tylko przez żonę był raz u lekarza, potem
    tylko w domu.

    > Mój to akurat na zimno chowany.
    No w sumie na północy też ludzie chorują, więc samo hartowanie nie
    wystarczy,
    dużo zależy od organizmu, diety lub jej braku.

    > Obstawiam, że średnie w ogóle w tym roku szkolnym nie pójdą.
    Matury będą :) oj będzie cyrk.

    > Ale szczepionka to za rok najwcześniej. Nie ma opcji żeby zamknąć świat
    > na tak długo.

    Sam się zamknął, nawet jakby nasi nic nie zrobili to sąsiedzi poza
    Niemcami i tak granice zamkli,
    z resztą jest podobnie, np fabryki VW czy opla.
    Ale otwierają, mi to akurat rybka, ale inni cierpią i to mocno,
    szczególnie cała turystyka która kokosów nie miała czy kosmetyczki,
    fryzjerzy itp usługi.

    --
    Janusz

  • 154. Data: 2020-04-25 16:49:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2020 o 16:39, Janusz pisze:

> [...]
    > masz przykład Trump-a, facet sie na wszystkim zna a kto ma inne zdanie
    > to do zwolnienia, u nas są tacy sami prywaciarze.

    Sorry, ale jak od kilku lat, to znaczy że ty po prostu nierobotny jesteś:P

    > Ale z grypą masz podobnie, jak się przeziębisz to łapiesz.

    Ale nie tak jak z opryszczką - raz załapiesz - masz do końca życia.

    --
    Shrek

  • 155. Data: 2020-04-25 17:37:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Dług publiczny na przecietnego szwaba jest w ojro cztery razy
    > większy niż dług publiczny na Polaka w złotówkach.

    Zapomniałes dodac ze PKB jest równiez 4x wieksze na osobe... ;-DDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 156. Data: 2020-04-25 18:44:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z czego się śmiejesz. Chyba z siebie. Cztery razy większy waluty cztery razy więcej
    wartej. Tak dla przykładu policz. U nas tysiac złotych a u nich cztery tysiące ojro.
    Teraz możesz uwzględniać że więcej zarabiają.

  • 157. Data: 2020-04-25 19:51:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 25 Apr 2020 09:44:30 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Z czego się śmiejesz. Chyba z siebie. Cztery razy większy waluty cztery razy więcej
    wartej. Tak dla przykładu policz. U nas tysiac złotych a u nich cztery tysiące ojro.
    Teraz możesz uwzględniać że więcej zarabiają.

    Znowu się pomyliłeś, baranku.

  • 158. Data: 2020-04-25 19:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > cztery razy więcej wartej. Tak dla przykładu policz. U nas tysiac
    > złotych a u nich cztery tysiące ojro. Teraz możesz uwzględniać że

    No własnie zastanawiałem co miałes na mysli mieszajac tymi walutami.
    Ale pomyslałem ze to tylko brak ogłady bo jakbys chciał coś rzeczywiście
    porównać to przeliczyłbyś do tej samej waluty.

    Rozmowa o długu publicznym jest troche zagmatwana biorąc pod uwage to jak
    tym długiem mozna operować ale jak rozumiem, ty sugerujesz, ze dług
    Niemców jest, liczac po kursie 4 zł = 1 euro, 16x wiekszy per capita.
    Dobrze zrozumiałem?

    No to nie masz racji.

    Bo w PL per capita masz około 28kpln.
    A w DE masz około 25kEURO per capita.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 159. Data: 2020-04-25 20:31:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skąd takie dane wziąłeś. Już wiem, wziąłeś z dupy. Czy liczysz na to że debil runt
    cię poprze?

  • 160. Data: 2020-04-25 20:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Skąd takie dane wziąłeś. Już wiem, wziąłeś z dupy. Czy liczysz na to
    > że debil runt cię poprze?

    Jeżeli masz inne to dawaj ale tak z pamieci to Niemcy maja około 2
    bilionów euro przy ponad 80 milionach mieszkanców.
    A my około biliona złotych przy niecałych 40 milionach.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,