  • 171. Data: 2020-04-26 20:46:22
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No i pupy podcierać będą chyba roboty.

    -----
    > o ile w szkołach można dzieci rozstawić w ławkach, to co zrobią z przedszkolami czy
    żłobkami?

  • 172. Data: 2020-04-26 20:49:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    ZUS ZLA potrzebne od lekarza niestety.

    -----

  • 173. Data: 2020-04-26 21:04:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zrobic trzeba to co logika nakazuje. Czyli zamknięcie żłobków i przedszkoli oraz
    zamknięcie ograniczenie czasu pracy w szkołach. Co za różnica jeśli szkoły będą
    nieczynne bo nie będą chodziły do nich dzieci czy będą nieczynne bo w pewnym momencie
    zakażą się wszyscy nauczyciele. W tej chwili skuteczna metoda jest noszenie masek i
    nie szwedanie się bez potrzeby. Tylko to musi być uczciwe noszenie a nie takie że nos
    wystaje.

  • 174. Data: 2020-04-26 22:09:04
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Zrobic trzeba to co logika nakazuje. Czyli zamknięcie żłobków i przedszkoli oraz
    zamknięcie ograniczenie czasu pracy w szkołach.

    Świergolicie (eufemizm) Hipolicie, powtarzając jak papuga ara
    tylko to co usłyszysz w TVPiS. Rząd Danii zamknął kościoły nawet
    dla mszy z 5. wiernymi, jednocześnie otwierając przedszkola -
    a u nas wręcz przeciwnie: od dzisiaj na ten przykład w mszach
    i nabożeństwach w katedrze wawelskiej może uczestniczyć 150
    osób jednocześnie. A za parę dni pewnie będzie jeszcze lepiej
    w kościołach. Albowiem jak powiedział ks. prof. Tadeusz Guz,
    wykładowca na KUL: >>Kapłan ma umyte ręce w sensie nadprzyrodzonym,
    czyli łaski, to znaczy konsekrowane, a zatem żadne udzielanie
    komunii świętej do ust nie zagraża ani jednemu Polakowi, obywatelowi
    Rzeczypospolitej Polskiej, roznoszeniem jakichkolwiek wirusów,
    bo to jest akt święty. Msza święta jest aktem świętym, a zatem
    nie jest miejscem, przestrzenią i czasem rozprzestrzeniania
    wirusów, lecz przychodzenia Boga<<.

  • 175. Data: 2020-04-26 22:40:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawdzam, jak w pokerze. Dania 73 zmarli na milion, chorzy 1480 na milion. Polska
    zmarli 14 na milion, chorzy 307 na milion. Chwilowo moja logika wygrywa. Masz coś na
    drugie rozdanie?

  • 176. Data: 2020-04-26 23:50:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 25 Apr 2020 15:28:47 -0700 (PDT), w
    <9...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Niemce rybę dają, nasi wędkę.
    > Co lepsze?

    Powiedz, że żartujesz albo trenujesz trolling.

  • 177. Data: 2020-04-26 23:51:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 26 Apr 2020 13:40:00 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Sprawdzam, jak w pokerze. Dania 73 zmarli na milion, chorzy 1480 na milion. Polska
    zmarli 14 na milion, chorzy 307 na milion. Chwilowo moja logika wygrywa. Masz coś na
    drugie rozdanie?

    A wg prawdziwych danych?

  • 178. Data: 2020-04-27 07:13:49
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 25.04.2020 o 23:28, Kris pisze:

    > Niemce rybę dają, nasi wędkę.
    > Co lepsze?

    tylko po co ci połamana wędka, jak nawet taśmy żeby ją skleić nie możesz
    kupić

    Lukasz

  • 179. Data: 2020-04-27 07:16:30
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 26.04.2020 o 22:51, r...@k...pl pisze:
    > Sun, 26 Apr 2020 13:40:00 -0700 (PDT), w
    > <2...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder

    zmarli 14 na milion, chorzy 307 na milion. Chwilowo moja logika wygrywa. Masz coś na
    drugie rozdanie?

    > A wg prawdziwych danych?

    sugerujesz że tvPis kłamie?? ;-))))

    Lukasz

  • 180. Data: 2020-04-27 09:03:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Sprawdzam, jak w pokerze. Dania 73 zmarli na milion, chorzy 1480 na milion. Polska
    zmarli 14 na milion, chorzy 307 na milion. Chwilowo moja logika wygrywa. Masz coś na
    drugie rozdanie?

    Kreatywna księgowość, kreatywna statystyka. Co jeszcze?