    Subject: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <20200423093400.574812db@mateusz> <r7rphm$me2$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5ea16c4b$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7s0om$rme$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5ea1892b$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7scu2$4q0$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5ea1d1f1$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7snfb$cbv$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5ea1f578$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7u991$b6m$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <5ea3059b$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <r81i29$tb8$1$Janusz@news.chmurka.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 26 Apr 2020 08:39:14 +0200

    W dniu 2020-04-25 o 16:39, Janusz pisze:

    > Pożyjemy, zobaczymy.

    Danie niby takie same ale różne wnioski i symulacje.
    Gdybyś mógł zająć stanowisko w takiej sprawie:
    mamy mapkę ilości przypadków zachorowań z podziałem na województwa.
    Np tutaj -
    https://www.hellozdrowie.pl/koronawirus-w-polsce/

    pal licho źródło - sprawdziłem inne - wielkości sa podobne.

    Najwięcej mamy w dużych aglomeracjach:
    Warszawa - 2300
    Śląsk - 1800
    Dolny Śląsk/Opole - 1600
    Poznań 1260
    Łódź/Kraków -800

    a dlaczego na północy Polski - w tym Trójmiasto jest tylko 300?

    To zwykłe dane, ale jakie ciekawe teorie mogą powstać na wytłumaczenie tego.

    Że morskie (bałtyckie) powietrze zabija wirusa czy, że gdańszczanie nie
    jeżdżą
    na narty do Włoch czy, że na Pomorzu fałszują dane?