    Subject: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <5e99af2b$0$546$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7cbhm$kjf$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5e99b912$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 23 Apr 2020 10:33:27 +0200

    W dniu 17.04.2020 o 16:11, J.F. pisze:

    > Bardzo mlodzi, to chyba tak masowo nie umieraja.
    > Za to odwolanie sezonu motocyklowego ... nie, to nie byly takie ilosci.

    Jako motocyklista jestem zaskoczony odwołaniem. Tym bardziej że do pracy
    śmigam na moto. Co prawda co drugi dzień, więc trochę ryzyko spada...
    Ale ja chopperem bez szyby więc nie zapierdalam. Ci na litrowych
    ścigaczach... pusto - dobre pytanie czy ryzyko mniejsze czy większe, bo
    ponoć od pustych dróg w miastach liczba wypadków wzrosła.

    > Ale staruszkow tez to dotyczy - siedza w domu, nie beda mieli
    > komplikacji po grypie.

    > Czyli znikoma byla, co zaprzeczy innym twoim tezom :-)

    Czy zmarli na covid19 czy na co innego - bez znaczenia. Główną różnicą
    między tym rokiem a poprzednim jest epidemia. Co znaczy że większość
    "nadmiarowych" zgonów, niezależnie od tego czy zmarł na covid oficjalnie
    czy nie, jest spowodowana epidemiom. Czy to zmarł na "chorobę
    towarzyszącą" czy bo zapiedalał na wyjątkowo pustej drodze i nie
    opanował pojazdu, czy dlatego że służba zdrowia praktycznie nie
    funkcjonuje, czy dlatego że policja ma w dupie wykroczenia niezwiązane z
    covid i ewentualnie ruchem drogowym, czy dlatego że nie funkcjonuje
    sądownictwo (czy to wogóle legalne, żeby ustawą ograniczać prawo do
    sądu) i ktoś zamiast pójść siedzieć kogoś zadźgał, czy ktoś nie
    wytrzymał w kwarantannie z żoną, czy strzelił samobója bo utracił środki
    finansowe do życia...

    --
    Shrek