  • Data: 2020-04-23 10:48:58
    Temat: Re: Koronawirus - liczba zgonów
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.04.2020 o 10:49, T. pisze:

    > 1. Jeśli ktoś jest zarażony to przeciwciała wytworzą się dopiero ok. 3.
    > dnia po zarażeniu.
    > 2. Jeśli ktoś przechodzi zakażenie bez objawów, to po co mu test?

    Żeby wiedzieć że zakaża i się izolował?

    > 3. Jeśli ktoś ma objawy, to po co mu test?

    Żeby wiedzieć że to SARS-COV2, bo objawy są zupełnie niejednoznaczne? Ja
    miałem na samym początku afery 39,5 i suchy kaszel. Nic więcej, żadego
    kataru, żadnego bólu gardła, żadnego bólu mięśni, nawet osłabienie nie
    specjalne, bo jak wziąłem prochy i temp spadła to czułem się zupełnie
    dobrze. Dostałem trzy dni L4 i do roboty. A jeśli to to cholerstwo, to
    mogłem kogoś pozarażać.

    > 4. Jeśli komuś dziś wyjdzie test negatywny to co - jutro robi nowy?
    > Sprawa jest dość trudna - w zasadzie jedyny sens robienia testów to
    > odizolowanie osoby zarażonej, aby dalej nie zarażała, bo świadomość
    > zarażenia wynika z objawów, a leczenie jest wyłącznie objawowe.

    Jeszcze jedno - jak miałeś dodatni i wyżyjesz, to na 99% jesteś już
    odporny. Możesz mykać do pracy - u mnie na przykład jest tak, że
    chodzimy co drugi dzień - jak jak ktoś przeszedł, to rozsądniej byłoby
    prace zdalną dać tym co jeszcze nie przeszli a do roboty wysyłać tych co
    przeszli. Z punktu widzenia gospodarki wiedza ta ma ogromną wartość. W
    bardziej totalitarnych państwach można by ozdrowieńców "zatrudnić"
    czytaj zmusić do prac które muszą być wykonane - na przykład rozwożenia
    żywności;)

    --
    Shrek