  • Data: 2009-10-02 14:21:24
    Temat: Re: Koretka ekspozycji
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    a nie prościej ustawić aparat na program M i ustawić tak, żeby na
    "drabince" było naświetlenie na środku
    Zrobić zdjęcie. Następnie kręcić pokrętłem w lewo - zrobić zdjęcie,
    później w prawo (poza środek) i zrobić zdjęcie.
    Porównać 3 zdjęcia.
    Któro Ci pasuje, to tak robić!!!

    Po co Ci, teoria - wydaje mi się, że zdjęcie ma wyglądać JAK JA CHCĘ,
    a nie jak powinno się naświetlać (wg. norm chcesz ustawiać?).

    Pozdrawiam
    Les