  • Data: 2009-10-02 16:10:23
    Temat: Re: Koretka ekspozycji
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Les napisał:
    > Po co Ci, teoria - wydaje mi się, że zdjęcie ma wyglądać JAK JA CHCĘ,
    > a nie jak powinno się naświetlać (wg. norm chcesz ustawiać?).

    Na ekraniku tego nie ocenisz prawidłowo. Możesz jedynie starać się
    poprawnie naświetlić a potem poprawiać w komputerze.

    Z pierwszego wyjazd z aparatem cyfrowym miałem zdjęcia może nie totalnie
    skopane, ale blisko bo naświetlałem nie wg "norm", ale wg tego co
    widziałem na ekraniku. Dopiero na monitorze widać było jaka tragedia
    wyszła.

    m.
    --
    If you are going to rape, pillage and burn,
    be sure to do things in that order. P.J.Plauger