  • Data: 2009-10-02 15:25:13
    Temat: Re: Koretka ekspozycji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zorka" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ha4vf3$6bg$1@news.onet.pl...
    > Czyli jak mam bardzo słoneczny dzień i dziecko na tle np. śniegu
    > to korekta ekspozycji na PLUS ma tu zastosowanie. Tak? Rozjasnie
    > twarz. Ale przy okazji powoduje, że snieg mi sie przepala. Jak
    > temu zaradzic?

    Jak ci przepala snieg, a tego nie chcesz, to oczywiscie mniejsza
    korekte na plus, albo wcale, albo nawet ujemna.
    A ze przy okazji twarz wyjdzie ciemna .. no coz, musisz sie na cos
    zdecydowac. Albo rybki albo akwarium.

    Ewentualnie zmniejszysz kontrast w fotoszopie lub od razu robic dwa
    rozne do HDR.

    A niezaleznie od powyzszego - teraz takie skomplikowane aparaty, i
    nie wiadomo na co sie ustawia.
    Znajda sobie twarz w kadrze, dostosuja, z Mulata zrobi sie bialy, a
    snieg przepala podwojnie :-)

    J,