-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: "re" <r...@r...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Korek, ale dlaczego?
Date: Wed, 6 Jul 2016 17:45:28 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 41
Message-ID: <nlmg6q$ktg$3@mx1.internetia.pl>
References: <577a19e5$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@t...pl>
<577a21a5$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<2...@t...pl>
<nlemsc$a6k$1@mx1.internetia.pl>
<577b3ee3$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<nlgprq$ink$1@mx1.internetia.pl>
<577bf1a7$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1467925530 21424 78.10.177.126 (7 Jul 2016 21:05:30 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jul 2016 21:05:30 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
In-Reply-To: <577bf1a7$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
Importance: Normal
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585171
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "twistedme"
>
> Bo, ponieważ?
> ---
> Nawet na świeżo otwartej autostradzie np A1 jest na tyle dużo innych
> pojazdów że nie jest możliwe oddanie kontroli tempomatowi. Musiałby to
> był jakiś tempomat aktywny, który widzi inne pojazdy jadące o 2 km/h
> wolniej i jeszcze inteligentny, który widzi zakręty a nie np zap... zimą
> 170 km/h w zakrętach tylko dlatego, że tak jest ustawiony. Sens ciągłego
> regulowania tempomatu oceniam jako zerowy bo można go po prostu nie
> załączać i nogą sobie sterować co będzie o niebo precyzyjniejsze i
> jeszcze zawierało element kontroli dychania kierowcy.
>
> A propos A1 ... "Od otwarcia obwodnicy Łodzi, czyli jednego z
> brakujących odcinków autostrady A1 mija piąty dzień, a wciąż nie ma go w
> Google Maps ..." http://niusy.pl/9sv
>
> A na łebowej UMP nie ma parkingów...
To ja jestem jakiś dziwny, bo jeżdżę regularnie od 5 lat po 100 km A1
mniej więcej raz na 2 m-ce i jadę dużo na tempomacie. Ustawiam na
120-130, bo powyżej już jest u mnie mocno nieekonomicznie i spokojnie da
się jechać.
---
I jedziesz tak równo jak d...a. :-)
Pewnie co jakiś czas trzeba nacisnąć sprzęgło i zwolnić, bo
warunki tego wymagają, ale i tak dla mnie jest to duża ulga dla stopy.
---
Ta, jasne. Jak wyżej. I nie trzeba tempomatu by tak jeździć ! :-)
Wyłączanie to lekkie muśnięcie sprzęgła, bądź hamulca, a włączenie to
naciśnięcie przycisku na kierownicy, nawet jakby to było co 5 min. to
nie widzę aż takiego problemu. Tak samo często pewnie przewijam piosenki
lub zmieniam stacje radiowe. Robota ta sama.
---
A po co przewijać i zmieniać ?
Następne wpisy z tego wątku
- 06.07.16 18:33 re
- 07.07.16 14:26 re
- 08.07.16 08:56 szerszen
- 08.07.16 09:52 twistedme
- 08.07.16 09:56 Liwiusz
- 08.07.16 16:39 re
- 08.07.16 16:40 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=