eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKorek, ale dlaczego? › Re: Korek, ale dlaczego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    rnetia.pl!not-for-mail
    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Korek, ale dlaczego?
    Date: Wed, 6 Jul 2016 17:45:28 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 41
    Message-ID: <nlmg6q$ktg$3@mx1.internetia.pl>
    References: <577a19e5$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    <577a21a5$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <2...@t...pl>
    <nlemsc$a6k$1@mx1.internetia.pl>
    <577b3ee3$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <nlgprq$ink$1@mx1.internetia.pl>
    <577bf1a7$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1467925530 21424 78.10.177.126 (7 Jul 2016 21:05:30 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jul 2016 21:05:30 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    In-Reply-To: <577bf1a7$0$15202$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    Importance: Normal
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585171
    [ ukryj nagłówki ]



    Użytkownik "twistedme"

    >
    > Bo, ponieważ?
    > ---
    > Nawet na świeżo otwartej autostradzie np A1 jest na tyle dużo innych
    > pojazdów że nie jest możliwe oddanie kontroli tempomatowi. Musiałby to
    > był jakiś tempomat aktywny, który widzi inne pojazdy jadące o 2 km/h
    > wolniej i jeszcze inteligentny, który widzi zakręty a nie np zap... zimą
    > 170 km/h w zakrętach tylko dlatego, że tak jest ustawiony. Sens ciągłego
    > regulowania tempomatu oceniam jako zerowy bo można go po prostu nie
    > załączać i nogą sobie sterować co będzie o niebo precyzyjniejsze i
    > jeszcze zawierało element kontroli dychania kierowcy.
    >
    > A propos A1 ... "Od otwarcia obwodnicy Łodzi, czyli jednego z
    > brakujących odcinków autostrady A1 mija piąty dzień, a wciąż nie ma go w
    > Google Maps ..." http://niusy.pl/9sv
    >
    > A na łebowej UMP nie ma parkingów...

    To ja jestem jakiś dziwny, bo jeżdżę regularnie od 5 lat po 100 km A1
    mniej więcej raz na 2 m-ce i jadę dużo na tempomacie. Ustawiam na
    120-130, bo powyżej już jest u mnie mocno nieekonomicznie i spokojnie da
    się jechać.
    ---
    I jedziesz tak równo jak d...a. :-)

    Pewnie co jakiś czas trzeba nacisnąć sprzęgło i zwolnić, bo
    warunki tego wymagają, ale i tak dla mnie jest to duża ulga dla stopy.
    ---
    Ta, jasne. Jak wyżej. I nie trzeba tempomatu by tak jeździć ! :-)

    Wyłączanie to lekkie muśnięcie sprzęgła, bądź hamulca, a włączenie to
    naciśnięcie przycisku na kierownicy, nawet jakby to było co 5 min. to
    nie widzę aż takiego problemu. Tak samo często pewnie przewijam piosenki
    lub zmieniam stacje radiowe. Robota ta sama.
    ---
    A po co przewijać i zmieniać ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: