-
Data: 2016-07-06 18:33:46
Temat: Re: Korek, ale dlaczego?
Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "J.F."
>> A mnie wk... jeżdżenie z tempomatem. To się kompletnie nie nadaje do
>> używania. Nie wiem jak można w ogóle wpaść na pomysł by to załączyć.
>Bo, ponieważ?
>---
>Nawet na świeżo otwartej autostradzie np A1 jest na tyle dużo innych
>pojazdów że nie jest możliwe oddanie kontroli tempomatowi. Musiałby to był
>jakiś tempomat aktywny, który widzi inne pojazdy jadące o 2 km/h wolniej i
>jeszcze inteligentny, który widzi zakręty a nie np zap... zimą 170 km/h w
>zakrętach tylko dlatego, że tak jest ustawiony. Sens ciągłego regulowania
>tempomatu oceniam jako zerowy bo można go po prostu nie załączać i nogą
>sobie sterować co będzie o niebo precyzyjniejsze i jeszcze zawierało
>element kontroli dychania kierowcy.
Sens jest, tylko trzeba miec taki latwo przestawialny.
jedziesz, widzisz ze cos przed toba tira wyprzedza, pyk pyk - jest
troche wolniej, zdazy zjechac.
Zjedzie, pyk pyk, wracamy do 148.
---
No i po co tempomat jak można po prostu tak jechać ?
Noga sie nie meczy, predkosc precyzyjniejsza ..
---
Po co prędkość ma być precyzyjna ? By wszyscy za Tobą byli wk..i ? Jedzie
gościu te 130 (jak nasz kolega), ja niewiele szybciej i ... nagle gość
zjeżdża na lewy pas, przygotowuje się do wyprzedzania, wyprzedzam go
spokojnie z prawej. To było na autostradzie. A teraz dzisiaj miasto. Rano.
Jedzie jakiś c...l lewym pasem przez skrzyżowanie tak wolno, że trzeba go
prawym wyprzedzić by normalnie jechać. Po południu, jedzie kolejny c..l
jakimś piździkiem, 30 km/h, ograniczenie 40. Droga nie do wyprzedzania.
Dojazd do ronda, pusta droga. Powinno się pod niego podjechać i syreną
okrętową obtrąbić. Dlatego koncepcja jazdy ze stałą prędkością w tym
używania tempomatu ma dla mnie ujemną wartość użytkową. Bo to nie chodzi o
ciągłe zrywy a odpowiednią do sytuacji dynamiczność.
>A propos A1 ... "Od otwarcia obwodnicy Łodzi, czyli jednego z brakujących
>odcinków autostrady A1 mija piąty dzień, a wciąż nie ma go w Google Maps
>..." http://niusy.pl/9sv
Piaty dzien ... A8 w 2011 roku google rok malowal.
A jak namalowal, to zjazdow nie polaczyl z reszta.
Ale to i tak lepiej niz Nokia Maps - obwodnice Poznania S11 namalowali
zanim jeszcze zaczeli ja budowac - tzn srodkowy odcinek.
Jedziesz droga, a tu droga sie konczy, a nawigacja mowi "prosto".
Jak potem usuneli, to razem z odcinkami ktore juz byly oddane do
ruchu.
Ale widac, ze powoli przestajemy byc krajem drugiej kategorii ...
---
Teraz jesteśmy trzeciej ? :-)
Następne wpisy z tego wątku
- 07.07.16 14:26 re
- 08.07.16 08:56 szerszen
- 08.07.16 09:52 twistedme
- 08.07.16 09:56 Liwiusz
- 08.07.16 16:39 re
- 08.07.16 16:40 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera