-
Data: 2016-07-08 09:52:28
Temat: Re: Korek, ale dlaczego?
Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2016-07-06 o 17:45, re pisze:
>
>
> Użytkownik "twistedme"
>
>>
>> Bo, ponieważ?
>> ---
>> Nawet na świeżo otwartej autostradzie np A1 jest na tyle dużo innych
>> pojazdów że nie jest możliwe oddanie kontroli tempomatowi. Musiałby to
>> był jakiś tempomat aktywny, który widzi inne pojazdy jadące o 2 km/h
>> wolniej i jeszcze inteligentny, który widzi zakręty a nie np zap... zimą
>> 170 km/h w zakrętach tylko dlatego, że tak jest ustawiony. Sens ciągłego
>> regulowania tempomatu oceniam jako zerowy bo można go po prostu nie
>> załączać i nogą sobie sterować co będzie o niebo precyzyjniejsze i
>> jeszcze zawierało element kontroli dychania kierowcy.
>>
>> A propos A1 ... "Od otwarcia obwodnicy Łodzi, czyli jednego z
>> brakujących odcinków autostrady A1 mija piąty dzień, a wciąż nie ma go w
>> Google Maps ..." http://niusy.pl/9sv
>>
>> A na łebowej UMP nie ma parkingów...
>
> To ja jestem jakiś dziwny, bo jeżdżę regularnie od 5 lat po 100 km A1
> mniej więcej raz na 2 m-ce i jadę dużo na tempomacie. Ustawiam na
> 120-130, bo powyżej już jest u mnie mocno nieekonomicznie i spokojnie da
> się jechać.
> ---
> I jedziesz tak równo jak d...a. :-)
>
Ty jechałeś kiedykolwiek na tempomacie czy trolujesz?? Wiesz, jak to w
ogóle działa?
Jak naciśniesz gaz, to auto normalnie przyspieszy, jak puścisz, to wróci
do zadanej prędkości.
Druga sprawa, że jeżeli dla Ciebie jazda na niezatłoczonej autostradzie
prawym pasem ze stałą prędkością 120-130km/h jest "jazdą jak dupa", to
rzeczywiście nie ma o czym dyskutować... Ja tam nie mam kompleksów i nie
muszę nikomu niczego udowadniać.
> Pewnie co jakiś czas trzeba nacisnąć sprzęgło i zwolnić, bo
> warunki tego wymagają, ale i tak dla mnie jest to duża ulga dla stopy.
> ---
> Ta, jasne. Jak wyżej. I nie trzeba tempomatu by tak jeździć ! :-)
Nie trzeba tempomatu, żeby stopa nie musiała leżeć na pedale gazu? Cegłę
kładziesz?
>
> Wyłączanie to lekkie muśnięcie sprzęgła, bądź hamulca, a włączenie to
> naciśnięcie przycisku na kierownicy, nawet jakby to było co 5 min. to
> nie widzę aż takiego problemu. Tak samo często pewnie przewijam piosenki
> lub zmieniam stacje radiowe. Robota ta sama.
> ---
> A po co przewijać i zmieniać ?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=