  • 11. Data: 2009-06-24 05:01:14
    Temat: Re: Kopiowanie karty SIM
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:h1quej$hea$...@i...gazeta.pl...

    > A kto powiedział, że nie można mieć 2 aktywnych SIM z tym samym numerem?

    aktywnych w tym samym czasie? obie działają na raz?
    mój tandem jakoś o tym nie wie, zawsze zadzwoni tylko jeden (ten który
    ostatnio się zalogował).

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 12. Data: 2009-06-24 06:19:59
    Od: "barum" <b...@N...gazeta.pl>

    Arti <a...@w...pl> napisał(a):
    > mój tandem jakoś o tym nie wie, zawsze zadzwoni tylko jeden (ten który
    > ostatnio się zalogował).

    Masz dwie karty sim na które można dzwonić na ten sam numer? W jednej sieci?
    Mają różne numery IMSI?

    barum

  • 13. Data: 2009-06-24 06:21:26
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Arti pisze:

    > aktywnych w tym samym czasie? obie działają na raz?
    > mój tandem jakoś o tym nie wie, zawsze zadzwoni tylko jeden (ten który
    > ostatnio się zalogował).

    Byłem troszkę nieprecyzyjny. Są 2 numery ale ze sobą ściśle zestawione.

    Personal Number
    Usługa umożliwia odbieranie połączeń przychodzących na jednym z dwóch
    aparatów - 2 karty SIM z różnymi numerami
    W systemie jest ustawiona kolejność odbierania połączeń:
    numer dodatkowy (np. telefon w samochodzie)
    numer główny (np. telefon w kieszeni)
    Przy wykonywaniu połączeń z numeru dodatkowego (samochód) numer jest
    ukrywany - usługa CLIR
    SMS'y przychodzą na numer główny
    Poczta Głosowa oddzwania na numer główny
    Usługa jest bezpłatna
    Klient ponosi tylko koszty drugiej karty SIM:
    - aktywacja
    - opłaty miesięczne

    Jak to działa?
    Połączenie przychodzi na numer w samochodzie, a po 3-5 sygnałach jest
    przekierowane na numer w kieszeni. Jeśli ten telefon nie odbierze
    połączenia to wywołanie idzie na pocztę głosową.
    Osoba dzwoniąca nie musi znać numeru dodatkowego, a połączenia inicjuje
    wyłącznie z numerem głównym. Numer dodatkowy jest niezbędny wyłącznie
    dla systemu operatora w celu prawidłowego działania usługi.

    Wyłączenie 1 numeru automatycznie przekierowuje połączenie na numer główny.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 14. Data: 2009-06-24 12:11:19
    Od: Mane <m...@g...pl>

    Czym to sie rozni od zwyklego przekierowania, poza ewentulanie kosztami?

  • 15. Data: 2009-06-24 15:29:35
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Mane
    z dnia: 2009-06-24 14:11:
    > Czym to sie rozni od zwyklego przekierowania, poza ewentulanie kosztami?
    wygląda, że niczym, w której sieci to jest za free?

    bo ja chętnie bym przekierował w ten sposób numer służbowy na prywatny,
    żeby dwóch cegieł nie nosić :]
    oba są w Erze, ale Era nic takiego za free nie proponuje :(

    Paweł

  • 16. Data: 2009-06-24 16:22:09
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "barum" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Masz dwie karty sim na które można dzwonić na ten sam numer? W jednej
    > sieci?
    > Mają różne numery IMSI?

    tak dwa simy z tym samym numerem - usługa era tandem. Mam dwa telefony -
    głównie używam g1 a raz na jakiś czas samsunga u800 (min jak idę z młodym na
    dwór czy coś robię i tel mógłby mi wypaść :)). Ponieważ z g1 ciężko wyjmuje
    się sima (a dokładnie to boję się że połamię klapkę jak będę ją zdejmował)
    to korzystam z usługi era tandem. 2 simy - ten sam numer karty te same piny
    i puki.

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 17. Data: 2009-06-24 16:26:41
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Arti
    z dnia: 2009-06-24 18:22:

> [...]
    > ciężko wyjmuje się sima (a dokładnie to boję się że połamię klapkę jak
    > będę ją zdejmował) to korzystam z usługi era tandem. 2 simy - ten sam
    jednak nie jest to przekierowanie

    cyt.
    # Aby aparat z kartą EraTandem mógł przyjmować rozmowy telefoniczne,
    należy zawsze po włączeniu i wpisaniu kodu PIN uaktywnić go poprzez
    wybranie numeru 9600.
    # Włączony powinien być tylko ten aparat, z którego się aktualnie korzysta.

    Paweł

  • 18. Data: 2009-06-24 17:03:20
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wybranie numeru 9600.
    > # Włączony powinien być tylko ten aparat, z którego się aktualnie

    nie bawię się w dzwonienie pod 9600 (wystarczy po prostu wykonać poł.,
    wysłać smsa itp. i juz ta karta jest aktywna), wył. jeden a wł. drugi. Nic
    nie pisałem o przekierowaniu.
    A nawet teraz leżą obok mnie oba włączone. Zadzwoni ten który ostatnio się
    zalogował. Po prostu muszę pamiętać o wył. tego który zostawiam w domu.

    --
    pozdrawiam
    Arti

  • 19. Data: 2009-06-24 17:18:16
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Arti
    z dnia: 2009-06-24 19:03:

> [...]
    > się zalogował. Po prostu muszę pamiętać o wył. tego który zostawiam w domu.
    ok, tylko myślałem, że to przekierowanie

    czyli jak wyjdziesz z domu, a nie zadzwonisz z tego co masz przy sobie,
    to ten domowy będzie wciąż zalogowany i tam będą szły wszystkie rozmowy?

    Paweł

  • 20. Data: 2009-06-24 17:27:22
    Od: "Arti" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > ok, tylko myślałem, że to przekierowanie
    >
    > czyli jak wyjdziesz z domu, a nie zadzwonisz z tego co masz przy sobie, to
    > ten domowy będzie wciąż zalogowany i tam będą szły wszystkie rozmowy?

    tak, to jest mały minus - wymagający wyrobienia nawyku wył. telefonu którego
    nie używasz. Najczęściej przełączam samsunga (gdy korzystam z g1) na profil
    offline (bo i tak głównie korzystam z jego funkcji budzik :)) - przełączenie
    z jednego do drugiego profilu trwa znacznie krócej i ni wymaga wpisywania
    PIN, w przeciwieństwie do wył i wł. :).

    --
    pozdrawiam
    Arti