  • 1. Data: 2009-06-23 15:36:29
    Temat: Granie na czekanie
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    "Granie na czekanie" w Era, a konkretnie w TAK-TAK.

    Czy da się kupić, ściągnąć utwór, żeby grał dla oczekujących na moje podjęcie
    rozmowy?

    Albo cos jest nie tak ze mną, albo z tym serwisem.

    Jak to kupić, gdzie to kliknąć?

    Córka chciała, tatus głąb i nie umie...

    Może mi ktoś pomóc?

    Loguję się i ciągle nie mam uprawnień.

    Z góry dziękuję za pomoc

    NZSNNW

  • 2. Data: 2009-06-23 15:38:05
    Temat: Re: Granie na czekanie
    Od: n...@o...pl

> [...]
    podjęcie rozmowy?
    > Albo cos jest nie tak ze mną, albo z tym serwisem.

    Irytuję się tym bardziej, że na pół strony reklama "Granie na czekanie -
    spróbuj za darmo"...

    Z góry dziękuję za pomoc

    NZSNNW

  • 3. Data: 2009-06-23 17:18:52
    Od: "NZSNNW" <n...@o...pl>

    > podjęcie rozmowy?

    W końcu zgodnie z: "Ustaw SMS'em dla wszystkich dzwoniących
    wyślij ***** * na numer 333" zrobiłem.

    I co? Ano gówno, nie gra jak nie grało, chociaż kasę zdjęto z konta.

    Ech, ta Era...

    Z góry dziękuję za pomoc
    NZSNNW

  • 4. Data: 2009-06-23 17:44:54
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "NZSNNW" <n...@o...pl> napisał

    > I co? Ano gówno, nie gra jak nie grało, chociaż kasę zdjęto z konta.

    Po prostu poczekaj.
    Taki badziewny Play na ten przykład daje sobie 24 h na włączenie muzy,
    działa po kilku minutach.
    U Ciebie nic nie napisano na ten temat?

    M.