  • 1. Data: 2009-06-23 10:17:53
    Temat: Co po k750i?
    Od: jijomo <l...@o...pl>

    Witam.
    Posiadam obecnie SE k750i i jestem z niego zadowolony, ale ostatnio
    popsul mi sie joystick i sluchawki, poza tym jest juz dosyc poobijany i
    chcialbym go zmienic. Szukam telefonu, ktory bedzie mial wszystkie
    zalety k750i, a nawet wiecej :) Ogolnie powinien on spelniac nastepujace
    wymagania:
    - marka Sony Ericsson
    - jak najmniejsze wymiary
    - jak najlepszy aparat
    - latarka :)
    - cena ok. 500-600 PLN

    k800i mi sie nie podoba, bo jest kanciasty i za duzy.
    Z gory dzieki za odpowiedzi.

    pzdr. jijomo

  • 2. Data: 2009-06-23 16:01:23
    Temat: Re: Co po k750i?
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Z gory dzieki za odpowiedzi.

    Myślałeś żeby przejść na Samsunga zanim SE totalnie zamknie tą linie?

  • 3. Data: 2009-06-23 19:48:09
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 23 Cze, 12:17, jijomo <l...@o...pl> wrote:
> [...]
    > - latarka :)
    > - cena ok. 500-600 PLN
    >
    > k800i mi sie nie podoba, bo jest kanciasty i za duzy.

    Przesiadłem się z K750i na C702i i jestem zadowolony

    Ircys

  • 4. Data: 2009-06-23 21:05:30
    Od: Seba101 <j...@a...gdzies>

    Ircys pisze:

    > Przesiadłem się z K750i na C702i i jestem zadowolony

    mniejszy jest C510, latarki nie ma ale na forum SE jest opis jak łatwo
    "zrobić" żeby latarka była, a jeszcze mniejszy (a raczej cieńszy)jest T650

    --
    Seba101

    Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz,
    po czym zaklął szpetnie.

  • 5. Data: 2009-06-24 09:19:16
    Od: gregor <g...@s...pl>

    jijomo pisze:
> [...]
    > chcialbym go zmienic. Szukam telefonu, ktory bedzie mial wszystkie
    > zalety k750i, a nawet wiecej :) Ogolnie powinien on spelniac nastepujace

    podejzewam, ze przypadnie Ci do gustu T700 sam na niego poluje z w800

    gregor

  • 6. Data: 2009-06-24 09:29:22
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w

    > podejzewam (...) sam na niego poluje (...)

    zapoluj na słownik języka polskiego

  • 7. Data: 2009-06-24 21:17:42
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 23 Cze, 23:05, Seba101 <j...@a...gdzies> pisze...

    > mniejszy jest C510, latarki nie ma ale na forum SE jest opis jak łatwo
    > "zrobić" żeby latarka była, a jeszcze mniejszy (a raczej cieńszy)jest T650

    niech jeszcze napiszą jak "zrobić" w nim GPS to już będzie zupełnie
    jak C702 :)

    Ircys

  • 8. Data: 2009-06-25 08:36:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "adam" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Myślałeś żeby przejść na Samsunga zanim SE totalnie zamknie tą
    > linie?

    Ale przeciez SE nie zamyka tej linii tylko ciagle nowe modele
    powstaja..

    J.