  • 21. Data: 2009-06-25 16:56:02
    Temat: Re: Kopiowanie karty SIM
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 24 Jun 2009 17:29:35 +0200, Paweł Gąska <c...@o...pl> wrote:

    >Witam,
    >
    >W odpowiedzi na maila od Mane
    >z dnia: 2009-06-24 14:11:
    >wygląda, że niczym, w której sieci to jest za free?
    >
    >bo ja chętnie bym przekierował w ten sposób numer służbowy na prywatny,
    >żeby dwóch cegieł nie nosić :]
    >oba są w Erze, ale Era nic takiego za free nie proponuje :(

    ja mam stara karte w Plus z abonamentem Bonus za 10 zl, gdzie
    przekierowanie na inny numer w Plus jest za free. Mam stale
    przekierowanie na inny numer, dzwonie tylko z tego nowszego, bo z tego
    starego to min. rozmowy cos kolo 2 zl (tak, tak kiedys bylo tak
    drogo). Teraz to bylaby masakra.

    --
    ThinkXtra