  • 1. Data: 2009-06-23 10:52:11
    Temat: gps
    Od: gsm <d...@g...com>

    Mam takie pytanko, posiadam nokie e51 tam mam wgranego garmina, teraz
    wiem ze potrzeba jeszcze dodatkowo kupis odbiornik gps, ale teraz
    pytanko czy jeśli będe miał 2 telefon, np. SE 702c gdzie taki
    odbiornik gps jest wbudowany to czy za pośrednictwem tego telefonu
    moge nawiązać połaczenie gps z mojej noki ?

    pozdrawiam

    --
    wk

  • 2. Data: 2009-06-23 11:25:55
    Temat: Re: gps
    Od: KuFeL <k...@o...pl>

    gsm pisze:
> [...]
    > odbiornik gps jest wbudowany to czy za pośrednictwem tego telefonu
    > moge nawiązać połaczenie gps z mojej noki ?

    o ile sie orientuje to nie ma mozliwosci udostepaniania wbudowanego
    modulu gps na zewnatrz. przynajmniej ja sie nie spotkalem z takim
    rozwiazaniem, bo niby po co???

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 3. Data: 2009-06-23 11:30:01
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    KuFeL pisze:

    > o ile sie orientuje to nie ma mozliwosci udostepaniania wbudowanego
    > modulu gps na zewnatrz. przynajmniej ja sie nie spotkalem z takim
> [...]

    To się źle orientujesz.
    Na symbiana jest program ExtGPS, którym wyślesz dane GPS po BT do innego
    urządzenia.

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 4. Data: 2009-06-23 11:49:26
    Od: gsm <d...@g...com>

    > Na symbiana jest program ExtGPS, którym wyślesz dane GPS po BT do innego
    > urządzenia.

    Ten SE 702c niestety symbiana nie ma, no ale moze jest jakaś
    aplikacja, no nic bede miał za 2 dni tego fona to sie obaczy

    --
    pozdro
    wk

  • 5. Data: 2009-06-23 13:24:39
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Ten SE 702c niestety symbiana nie ma

    No i to jest właśnie wyższość Symbiana nad telefonami niesymbianowymi. Na
    aplikację java (TM) niestety nie nastawiałbym się...

    --
    Pzdr., Wycior

  • 6. Data: 2009-06-24 09:36:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No i to jest właśnie wyższość Symbiana nad telefonami
    > niesymbianowymi. Na aplikację java (TM) niestety nie nastawiałbym
    > się...

    Akurat to nie wydaje sie jakies trudne do zrobienia, wiec moze
    istnieje,

    J.

  • 7. Data: 2009-06-24 14:47:07
    Od: Krenauer <K...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Jun 2009 11:36:33 +0200, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Akurat to nie wydaje sie jakies trudne do zrobienia, wiec moze
    >istnieje,

    Nie wiem czy ExtGPS działa na telefonach bez Symbiana (na Symbianie tak), ale
    sam program jest w Javie - wersja u mnie to extgps.jar 13967 bajtów.

  • 8. Data: 2009-06-25 10:55:50
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Nie wiem czy ExtGPS działa na telefonach bez Symbiana (na Symbianie tak),
    > ale
    > sam program jest w Javie - wersja u mnie to extgps.jar 13967 bajtów.

    W początkach swojego istnienia java nie miała za bardzo dostępu do sprzętu.
    Musiało się co nieco zmienić w tej kwestii bo są choćby midlety kożystające
    z aparatu. Myślę, że jednak standard nie obejmuje wszystkiego. W końcu
    Symbian ma większe możliwośći a środowisko java dla tychże telefonów pisane
    jest właśnie jako program pod symbiana. Zadziała, czy nie zadziała bez
    symbiana?? Trudno powiedzieć, najlepiej sprawdzić :). Ciekawe całkiem...

    --
    Pzdr. Wycior

  • 9. Data: 2009-06-25 15:09:27
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 24 Cze, 16:47, Krenauer <K...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie wiem czy ExtGPS działa na telefonach bez Symbiana (na Symbianie tak), ale
    > sam program jest w Javie - wersja u mnie to extgps.jar 13967 bajtów.
    Mam C702, odpala bez problemu.
    Pozdr. - Janeo
    http://strony.aster.pl/janeo/SE_C702/C702.htm

  • 10. Data: 2009-06-26 15:22:41
    Od: gsm <d...@g...com>

    > Mam C702, odpala bez problemu.
    > Pozdr. - Janeo

    Niby odpala, ale nie chce przekazać do noki E51 :( Chyba cosik zle
    robie

    pozdro
    wk