  • 1. Data: 2012-12-03 09:09:53
    Temat: Kontrolka poduszek powietrznych
    Od: Marek <n...@k...pl>

    Pojazd to Fabia (2003r) w którym szukając przepalonego bezpiecznika
    (kolejno wyjmowane bezpieczniki sprawdzałem omomierzem) spowodowałem,
    że teraz na stałe świeci mi żółta kontrolka poduszek powietrznych.
    Próbowałem interfejsem ELM327 z programem Scantool skasować ten błąd,
    ale nie jest on wykrywany. Mam pytania:
    - czy interfejsem diagnostycznym ELM327 jest możliwość wygaszenia tego
    błędu (może inny program należy użyć)?
    - czy świecenie tej kontrolki jest informacją, że poduchy są wyłączone?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2012-12-03 10:04:39
    Temat: Re: Kontrolka poduszek powietrznych
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Mon, 03 Dec 2012 09:09:53 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > ale nie jest on wykrywany. Mam pytania:
    > - czy interfejsem diagnostycznym ELM327 jest możliwość wygaszenia tego

    Nie - tym interfejsem i popularnym oprogramowaniem najczęściej dobierzesz
    się tylko do podstawowych parametrów i błędów w ECU.
    Tu pewnie potrzebujesz czegoś specjalnie do VAG-ów.

    > - czy świecenie tej kontrolki jest informacją, że poduchy są wyłączone?

    Raczej tak, ale 100% pewności nie ma.

  • 3. Data: 2012-12-03 12:28:26
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-03 09:09, Marek pisze:

    > - czy interfejsem diagnostycznym ELM327 jest możliwość wygaszenia tego
    > błędu (może inny program należy użyć)?

    Nie

    > - czy świecenie tej kontrolki jest informacją, że poduchy są wyłączone?

    Tak.

    Potrzebujesz prostego interfejsu VAG K+L (Viaken sprzedaje do 100zł) Do
    tego orpogramowanie VAG COM (płatne)* Lub Polski Vag. (płatne)*

    Lewis

  • 4. Data: 2012-12-03 14:45:36
    Od: Marek <n...@k...pl>

    W dniu 2012-12-03 12:28, Lewis pisze:
    > Potrzebujesz prostego interfejsu VAG K+L (Viaken sprzedaje do 100zł) Do
    > tego orpogramowanie VAG COM (płatne)* Lub Polski Vag. (płatne)*

    Czy poniższym interfejsem pozbędę się problemu?

    http://allegro.pl/vag-kkl-pl-skoda-seat-audi-vw-obd2
    -ii-diagnostyka-i2806389970.html

    --
    Marek

  • 5. Data: 2012-12-03 14:56:17
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-03 14:45, Marek pisze:

    > Czy poniższym interfejsem pozbędę się problemu?
    >
    > http://allegro.pl/vag-kkl-pl-skoda-seat-audi-vw-obd2
    -ii-diagnostyka-i2806389970.html

    Tak ale tylko z softem Polski VAG.
    VAG COM nie pójdzie. Aczkowliek swój problem rozwiążesz.

    Lewis

  • 6. Data: 2012-12-03 20:46:07
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > (kolejno wyjmowane bezpieczniki sprawdzałem omomierzem) spowodowałem,
    > że teraz na stałe świeci mi żółta kontrolka poduszek powietrznych.
    A czy grzebiąc przy bezpiecznikach - przez przypadek/niechcący nie
    przekręciłeś magicznego pstryczka deaktywującego poduszkę pasażera (np
    na okazję przewożenia fotelika dziecięcego na przednim fotelu)?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2012-12-03 23:16:42
    Od: Marek <n...@k...pl>

    W dniu 2012-12-03 20:46, BartekK pisze:
    > A czy grzebiąc przy bezpiecznikach - przez przypadek/niechcący nie
    > przekręciłeś magicznego pstryczka deaktywującego poduszkę pasażera (np
    > na okazję przewożenia fotelika dziecięcego na przednim fotelu)?

    Nigdy nie korzystałem z tego wyłącznika. Pozbawienie zasilania jakiegoś
    obwodu zasilania/kontroli poduszek skutkuje świeceniem tej kontrolki.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2012-12-06 19:19:37
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    -ii-diagnostyka-i2806389970.html

    > Tak ale tylko z softem Polski VAG.
    > VAG COM nie pójdzie. Aczkowliek swój problem rozwiążesz.

    VagCom jak najbardziej "pójdzie", tak samo jak jego nowsza wersja VCDS Lite.
    :-)

  • 9. Data: 2012-12-10 12:58:16
    Od: "Jan Kowal" <j...@n...pl>

    Użytkownik "Marek" <n...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Nigdy nie korzystałem z tego wyłącznika. Pozbawienie zasilania jakiegoś
    > obwodu zasilania/kontroli poduszek skutkuje świeceniem tej kontrolki.
    Jak się to ma do wyjęcia akumulatora? Tam też odbywa się to w postaci
    odcięcia obwodu zasilania/kontroli poduszek.

    S.