eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKonserwacja podwozia i profili zamkniętychRe: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <507547ec$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    Subject: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Date: Wed, 10 Oct 2012 13:49:08 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 31
    Message-ID: <507560b8$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.55.236.85
    X-Trace: 1349869752 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1295 80.55.236.85:52850
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468161
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ee872bf7-7a3c-4f0b-8281-2eb6d78d22a2@googlegrou
    ps.com...

    >Jeśli na podwoziu nie ma uszkodzeń
    >fabrycznej powłoki to malowanie jest zbyteczne.
    ...

    >Jeśli są uszkodzenia to przegwizdane bo samo
    >zapaćkanie bitexem jest nie skuteczne.

    Czyli w nowym pojeździe nie robimy nic i czekamy aż się pojawią uszkodzenia
    a jak się pojawią to...

    > Muszą być odtworzone powłoki jak było oryginalnie. Czyli
    > dobry podkład, farba nawierzchniowa i dopiero
    >gruba warstwa jakiejś dedykowanej smoły czy czegoś
    >podobnego.

    Nawierzchniowa jest tu zbędna. Wystarczy dobry podkład i na to tzw. baranek.
    I żadnych smół. To się stosowało 30 lat temu


    > Niewdzięczna praca bo strasznie niewygodnie
    >pod spodem się to robi. Zauważyłem że jak po wyczyszczeniu
    >z rdzy pomalować synkiem w aerozolu to takie miejsce
    > o wiele wolniej koroduje.

    Co to jest ten synek ?

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: