-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt
-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
ED!not-for-mail
From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <507547ec$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
Subject: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
Date: Wed, 10 Oct 2012 13:49:08 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
Lines: 31
Message-ID: <507560b8$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.236.85
X-Trace: 1349869752 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1295 80.55.236.85:52850
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2468161
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
news:ee872bf7-7a3c-4f0b-8281-2eb6d78d22a2@googlegrou
ps.com...
>Jeśli na podwoziu nie ma uszkodzeń
>fabrycznej powłoki to malowanie jest zbyteczne.
...
>Jeśli są uszkodzenia to przegwizdane bo samo
>zapaćkanie bitexem jest nie skuteczne.
Czyli w nowym pojeździe nie robimy nic i czekamy aż się pojawią uszkodzenia
a jak się pojawią to...
> Muszą być odtworzone powłoki jak było oryginalnie. Czyli
> dobry podkład, farba nawierzchniowa i dopiero
>gruba warstwa jakiejś dedykowanej smoły czy czegoś
>podobnego.
Nawierzchniowa jest tu zbędna. Wystarczy dobry podkład i na to tzw. baranek.
I żadnych smół. To się stosowało 30 lat temu
> Niewdzięczna praca bo strasznie niewygodnie
>pod spodem się to robi. Zauważyłem że jak po wyczyszczeniu
>z rdzy pomalować synkiem w aerozolu to takie miejsce
> o wiele wolniej koroduje.
Co to jest ten synek ?
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 10.10.12 13:43 r...@k...pl
- 10.10.12 14:00 Ukaniu
- 10.10.12 14:15 k...@v...pl
- 10.10.12 14:26 k...@v...pl
- 10.10.12 14:32 k...@v...pl
- 10.10.12 15:06 4CX250
- 10.10.12 15:42 k...@v...pl
- 10.10.12 16:06 Ukaniu
- 10.10.12 17:43 k...@v...pl
- 10.10.12 18:24 Tomasz Gorbaczuk
- 11.10.12 08:52 Ukaniu
- 11.10.12 09:02 Ukaniu
- 11.10.12 09:39 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=