  • Data: 2012-10-10 14:26:29
    Temat: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Od: k...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 października 2012 14:00:36 UTC+2 użytkownik Ukaniu napisał:
    > Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Robi się robi.
    >
    > Podwozie wcierany pędzlem Terotex WAX, w profile wpsikuję pistoletem do
    >
    > konserwacji terotex hv400.
    >
    > Preparaty o klasie samej w sobie. Nie mam profitów z reklamy i sam kupuje
    >
    > drogo ale uważam warto.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Łukasz

    Oczywiście ze warto nawet w kilkuletnich samochodach w których takie zabiegi nie były
    robione. Preparaty do profili to dobre penetranty a na dodatek wypierają wodę. Im
    bardziej porowate tym lepiej się trzymają. Jak jest powierzchniowa rdza to jak w
    gąbkę w nią wejdą i skutecznie odetną dostęp powietrza. Korzystnie jest jak
    rozpryskiwać w profilach gorący preparat. A czy drogie. Na fiata 125p wychodziło mi,
    jak zawodowo to robiłem , do dwóch litrów fluidolu.