eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKonserwacja podwozia i profili zamkniętychRe: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
  • Data: 2012-10-10 18:24:07
    Temat: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 10-10-2012 o 16:06:01 Ukaniu <l...@g...pl> napisał(a):

    >
    > Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    > news:62f50c98-e0af-4520-96b4-c85cfd02b190@googlegrou
    ps.com...
    > W dniu środa, 10 października 2012 14:00:36 UTC+2 użytkownik Ukaniu
    > napisał:
    >
    >> Na fiata 125p wychodziło mi, jak zawodowo to robiłem , do dwóch litrów
    >> >fluidolu.
    >
    > Ja jakoś nie lubię fluidolu - może teraz jest lepszy - w zimie zbyt się
    > zestala i pęka, podczas aplikacji dużo się wylewało. To samo z biteksem.
    > W oldtimerach stosujemy specjalistyczne preparaty na bazie naturalnego
    > łoju aplikowane właśnie pistoletem z podgrzewaniem węża i końcówki. W
    > domowych szrotach szkoda pieniędzy. Jeśli się udaje w wersji de-lux nie
    > stosuję nic smoło/asfaltowego. Wosk, łój itp.

    Podepnę się z pytaniem:
    Chciałbym zakonserwować podwozie w dwuletniej cytrynie (C4GP) - zależy mi
    na tym aby warstwa była jak najgrubsza (aby wytłumić hałasy z opon i
    odpryski z jezdni) - ale oczywiście ma też spełniać swoje podstawowe
    zadanie.
    Wiesz może, czy jest może w sprzedaży jakiś preparat mający takie podwójne
    działanie?

    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: