eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyKonserwacja podwozia i profili zamkniętychRe: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
  • Data: 2012-10-10 13:49:08
    Temat: Re: Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ee872bf7-7a3c-4f0b-8281-2eb6d78d22a2@googlegrou
    ps.com...

    >Jeśli na podwoziu nie ma uszkodzeń
    >fabrycznej powłoki to malowanie jest zbyteczne.
    ...

    >Jeśli są uszkodzenia to przegwizdane bo samo
    >zapaćkanie bitexem jest nie skuteczne.

    Czyli w nowym pojeździe nie robimy nic i czekamy aż się pojawią uszkodzenia
    a jak się pojawią to...

    > Muszą być odtworzone powłoki jak było oryginalnie. Czyli
    > dobry podkład, farba nawierzchniowa i dopiero
    >gruba warstwa jakiejś dedykowanej smoły czy czegoś
    >podobnego.

    Nawierzchniowa jest tu zbędna. Wystarczy dobry podkład i na to tzw. baranek.
    I żadnych smół. To się stosowało 30 lat temu


    > Niewdzięczna praca bo strasznie niewygodnie
    >pod spodem się to robi. Zauważyłem że jak po wyczyszczeniu
    >z rdzy pomalować synkiem w aerozolu to takie miejsce
    > o wiele wolniej koroduje.

    Co to jest ten synek ?

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: