  • 91. Data: 2009-03-12 18:23:08
    Temat: Re: Koniec wojny na megapiksele
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 7 Mar 2009, Marek Dyjor wrote:

    > khm...
    >
    > możesz jeszcze raz napisać o co ci chodzi bo nie rozumiem, coś ci bełkotliwie
    > z pośpiechu wyszło.

    Masz jasno i wyraźnie w cytacie do którego się odnoszę: odnoszę się
    do "fpsów" (ilości klatek na sekundę) w filmie.
    Co w powyższym Ci wyszło "bełkotliwie"?

    Przy 24 fps masz do wyboru - albo krótki czas ekspozycji, ostro
    widoczne ruchome przedmioty i równie widoczne "skoki" ruchomych
    obiektów, albo czas ekspozycji maksymalnie zblizony do 1/24s
    i brak "skoków" - w zamian są smugi zamiast ruchomych obiektów
    (i co gorsza "odwieczni fachowcy od filmu" twierdzą że tak ma
    być i tak jest dobrze! - zwyczajowo odsyłam aby sobie z graczami
    komputerowymi pogadali :])
    NTG oczywiście (te fpsy), co faktowi że michqq trafił niechcący
    w czuły punkt nie wadzi :>

    pzdr, Gotfryd

  • 92. Data: 2009-03-13 15:05:06
    Od: m...@w...pl

    On 7 Mar, 11:16, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > O takich bredzę:http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter
    > Uprzedzając następnego posta - stopka, sygnaturka, podpis to synonimy.
    > Uprzedzając zanastępnego posta:http://pl.wikipedia.org/wiki/Synonim
    > :)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /zapisałbym się do mensy, tylko nie mam kiedy/

    Dalej, dalej!!! Zidiociles polowe dyskusji, to wal dalej smialo!. To
    zupelnie inny temat, nie o Jankach chocby i Muzykantach i ich
    stopkach, tylko o pewnej koncepcji pewnego producenta aparatow
    cyfrowych. Ale jak chcesz byc wazny w kazdym temacie to przypominaj o
    tych swoich stopkach, a noz ktos jest jeszcze niekumaty? Nie docenia
    dziel "miszcza". Oj Janko, Janko! Co Ci odbija tak naprawde??
    czesc.Ch.

  • 93. Data: 2009-03-13 15:31:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m...@w...pl pisze:
> [...]
    > tych swoich stopkach, a noz ktos jest jeszcze niekumaty? Nie docenia
    > dziel "miszcza". Oj Janko, Janko! Co Ci odbija tak naprawde??

    Następny związany właściciel aparatu z którym jest emocjonalnie
    związany, firmy, której zarząd wypuścił idiotyczne z punku widzenia
    przyszłości finansowej oświadczenie? Co z tego, że kilka osób z tej
    grupy wie, że piksele to nie wszystko - 90% kupujących lustrzanki szuka
    pikseli i zuma i teraz owe 90% pisząc głupoty po różnych forach powtarza
    sobie, że w tę firmę nie ma co wchodzić, bo tam będzie zawsze tylko 12
    megapiskeli.
    Cała nadzieja w u4/3 i wreszcie w powrocie do wartościowych kompaktów.

    A jak Ci się nie podobam, zawsze możesz mnie wpisać do kf.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nieważne są fakty, ważne są emocje/

  • 94. Data: 2009-03-14 16:25:49
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Gotfryd Smolik news:

> [...]
    > (i co gorsza "odwieczni fachowcy od filmu" twierdzą że tak ma
    > być i tak jest dobrze! - zwyczajowo odsyłam aby sobie z graczami

    No bo tak jest lepiej. Jak weszły nowsze karty graficzne, to i w grach
    pojawił się taki efekt.

  • 95. Data: 2009-03-14 16:27:21
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

> [...]
    > pikseli i zuma i teraz owe 90% pisząc głupoty po różnych forach powtarza
    > sobie, że w tę firmę nie ma co wchodzić, bo tam będzie zawsze tylko 12

    Tak tak, jasne. To teraz wytłumacz nam dlaczego najlepiej sprzedającą się
    lustrzanką był do niedawna D40 który miał aż 6Mpix. Dlaczego jakoś ludziom
    kupującym lustrzankę to nie przeszkadzało. Bo może użytkownicy lustrzanek
    jednak nie patrzą na Mpix?

  • 96. Data: 2009-03-14 17:11:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

> [...]
    > kupującym lustrzankę to nie przeszkadzało. Bo może użytkownicy lustrzanek

    Bo tani. Ludzie w końcu i tak patrzą na ceny. No i na markę, którą
    wyrabiają sobie w sieci. A tam niestety bzdury o dużym złym go w olku i
    strasznych szumach, teraz jeszcze, że będzie miał najmniej pikseli.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /chciałbym kiedyś dostać jakąś łapówkę.../

  • 97. Data: 2009-03-14 17:25:49
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Janko Muzykant:

    > Bo tani. Ludzie w końcu i tak patrzą na ceny. No i na markę, którą
    > wyrabiają sobie w sieci. A tam niestety bzdury o dużym złym go w olku i
    > strasznych szumach, teraz jeszcze, że będzie miał najmniej pikseli.

    To teraz pójdź o krok dalej i wytłumacz nam dlaczego w tym samym czasie
    Olympus miał 20% rynku lustrzanek w Polsce.
    Wybacz ale twoje "analizy marketingowe" raczej mało mnie obchodzą.

  • 98. Data: 2009-03-15 08:49:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > To teraz pójdź o krok dalej i wytłumacz nam dlaczego w tym samym czasie
    > Olympus miał 20% rynku lustrzanek w Polsce.

    Bo nie głoszono końca wojny megapikselowej. Bo był najtańszy w zestawie
    dwa obiektywy (to bardzo dobry ruch - sprzedać dwa w cenie zestawu). Bo
    się reklamuje.
    Pytanie - dlaczego tylko 20%? :)

    > Wybacz ale twoje "analizy marketingowe" raczej mało mnie obchodzą.

    To ich nie czytaj. Nie jesteś na to gotowy, masz zbyt osobisty stosunek
    do napisu na korpusie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie śpij! - terrorysta nigdy nie śpi!/

  • 99. Data: 2009-03-15 11:49:33
    Od: d...@2...pl (Dariusz W.)

    Witaj !

    >APS-C te? nie wyskoczy ponad 15Mpix.

    Malpki maja sensory znacznie mniejsze od APS-C i jest 14 Mpix, wiec
    ile to mozna wpakowac do APS-C ? Pewnie pare razy tyle ;)

    Dariusz W.

    Usun z e-mail znaki x.

  • 100. Data: 2009-03-15 11:52:19
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Dariusz W.:

    > Malpki maja sensory znacznie mniejsze od APS-C i jest 14 Mpix, wiec
    > ile to mozna wpakowac do APS-C ? Pewnie pare razy tyle ;)

    To czemu Olympus tak nei zrobił? Jego małpki też mają po 12Mpix.