  • 1. Data: 2009-03-05 17:44:31
    Temat: Justacja AF - Pomiary
    Od: j...@u...at

    Witam

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5309759437899752930

    opis , przegladajac w prawo wykresy pokazujace sens i przebieg
    justacji.

    Posiadaczom tego drogiego i legendarnego juz obiektywu sugerowalby
    blizej sie przyjrzec , czy aby rzeczywiscie osiaga takie mozliwosci na
    jakie go potencjalnie stac.

    XXX

  • 2. Data: 2009-03-05 18:24:30
    Temat: Re: Justacja AF - Pomiary
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

> [...]
    ywow#5309759437899752930
    > opis , przegladajac w prawo wykresy pokazujace sens i przebieg

    Czy moge prosic o wyjasnienie dlaczego w wykresach nie ma
    koloru zielonego? Lubie zielony - dziala na mnie kojaco :)

  • 3. Data: 2009-03-05 18:28:36
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    j...@u...at pisze:
    > Witam
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5309759437899752930

    Nie no. Napisałeś tekst i wstawiłeś go jako JPG i się nawet nie
    podpisałeś? Ja się nie podpisuję imieniem i nazwiskiem, bo mam awersję
    do zostawiania w tym internetowym śmietniku swoich danych osobowych,
    które są dostępne dla botów. :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:
    - Cenzura - pomyślał Stirlitz.

  • 4. Data: 2009-03-05 19:49:21
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@u...at pisze:
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5309759437899752930

    Normalnie jak anonimowy donos :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 5. Data: 2009-03-06 00:13:27
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    j...@u...at pisze:
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#5309759437899752930

    Szkoda że tekst w jpg-u. Chętnie przetłumaczyłbym sobie to na japoński

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 6. Data: 2009-03-06 06:11:16
    Od: j...@a...at

    On 5 Mrz., 19:24, "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl> wrote:

    tywow#530975943789...

    > Czy moge prosic o wyjasnienie dlaczego w wykresach nie ma
    > koloru zielonego? Lubie zielony - dziala na mnie kojaco :)

    w pierwszej chwili , kiedy przeczytalem Twoje zazalenie strasznie sie
    zdenerwowalem.
    Jak to wykres bez koloru zielonego ? - nie moze byc przeciez wiele
    warty!
    Popedzilem wiec natychmiast do tego linka i sprawdzilem - ispadl mi
    kamien z serca - jest , a jakze jeeeesst i zieelonnyyyy!!

    poszukaz dobrze a znajdziesz. :-))
    XXX

  • 7. Data: 2009-03-06 06:13:00
    Od: j...@a...at

    On 5 Mrz., 19:28, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Paweł W.
    >
    > --
    > Gates i Stirlitz patrzą, jak faszyści palą książki:

    Jak to nie podpisalem ? - wyraznie jest text podpiasany trzemy iksami
    ( wspolczesna odmiana krzyzyka )

    Przez cale wieki ludzkosc podpisywala sie trzema krzyzami i
    przetrwala , tak wiec jeszcze jeden text podpisany jak dawniej nie
    powinen stanowic dla niej zagrozenia.

    XXX

  • 8. Data: 2009-03-06 11:30:59
    Od: j...@g...pl

    On 5 Mar, 18:44, j...@u...at wrote:
    > Witam
    >
    > http://picasaweb.google.de/fotografie25/PomiarObiekt
    ywow#530975943789...

    Co to jest "meni aparatu" ?

  • 9. Data: 2009-03-06 11:33:59
    Od: j...@a...at

    On 6 Mrz., 12:30, j...@g...pl wrote:

    tywow#530975943789...

    > Co to jest "meni aparatu" ?

    to menue

    XXX

  • 10. Data: 2009-03-06 11:46:55
    Od: j...@a...at

    On 6 Mrz., 12:30, j...@g...pl wrote:

    tywow#530975943789...

    > Co to jest "meni aparatu" ?

    tutaj :

    http://www.google.com/search?q=meni+aparatu&sourceid
    =ie7&rls=com.microsoft:en-US&ie=utf8&oe=utf8