  • 81. Data: 2009-03-07 18:49:19
    Temat: Re: Koniec wojny na megapiksele
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 6 Mar 2009 09:58:48 +0100, bakulik at work napisał(a):

    > http://www.optyczne.pl/1667-nowo%C5%9B%C4%87-Olympus
    _sk%C5%82ada_bro%C5%84_-_koniec_wojny_na_megapiksele
    .html

    "Nie zostaliśmy w tyle - my po prostu idziemy w inną stronę" ;-)

    Cwane zagranie ale i tak im to nie pomoże :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 82. Data: 2009-03-07 19:05:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Janko Muzykant wrote:

    > Chyba musisz pracować w księgowości w zusie. Albo raczej w jakiejś
    > kancelarii prawnej. Oni tam wszyscy tacy smutni...

    hłe hłe hłe...

    zabawny ten kawałek, ma coś z kabaretu, Tylko że ten drugi niema kompletnie
    poczucia humoru na serio chyba.

  • 83. Data: 2009-03-07 20:56:19
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news napisal:
    > Patent - Fuji najwyraźniej trzyma w łapie i nie chce oddać ;)

    Ile lat ma ten patent? Nie uplywa przypadkiem niedlugo? ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 84. Data: 2009-03-08 00:22:13
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "nemo" <k...@k...com.pl> napisał w wiadomości

    > Niemcy pod koniec II wojny światowej też stosowali ten slogan ;)
    >
    > pozdrawiam,
    > nemo

    Na początku stosowali go ponoć alianci :)

  • 85. Data: 2009-03-08 07:31:31
    Od: MichalAd <m...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > hłe hłe hłe...
    >
    > zabawny ten kawałek, ma coś z kabaretu, Tylko że ten drugi niema
    > kompletnie poczucia humoru na serio chyba.

    Wiele rzeczy i zjawisk jest niezrozumialych.
    Dla Ciebie, szczegolnie wiele Dyjor.

    michalad

  • 86. Data: 2009-03-08 16:59:09
    Od: m...@w...pl

    On 7 Mar, 12:08, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /amerykańscy naukowcy odkryli, że większość ludzi jest głupia/

    I w taki oto sposob janko Muzykant zidiocil cala dyskusje!
    czesc.ch.

  • 87. Data: 2009-03-08 17:05:44
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    m...@w...pl pisze:
    > I w taki oto sposob janko Muzykant zidiocil cala dyskusje!

    No i dyskusja nie dostanie certyfikatu dyskusji niezidiociałej :(

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie śpij! - terrorysta nigdy nie śpi!/

  • 88. Data: 2009-03-08 18:33:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Janko Muzykant napisal:
    > No i dyskusja nie dostanie certyfikatu dyskusji niezidiociałej :(

    No popatrz :) Prawie jak w okolicach Jordanowa: pomykam sobie
    skrotem od Pcimia a tu wielka tablica 'certyfikowane miejsce
    inwestycji'. Do dzisiaj zachodze w glowe, co pomyslodawca
    tej tablicy chcial naprawde wyrazic :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 89. Data: 2009-03-09 07:18:40
    Od: Marx <M...@n...com>

    Olek moglby reklamowac wieksza GO
    Nastepne trudne slowo. A jakie ladne reklamy mozna robic.
    Marx

  • 90. Data: 2009-03-09 12:29:00
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Janko Muzykant pisze:

    > przeciwnie. Ludzie zawsze wolą więcej tego, co da się zmierzyć. Kto kupi
    > 12Mpx jak za tyle samo dostanie 24Mpx? Że niby będzie miał jakąś tam
    > dynamikę bardziej? Co to ta dynamika i w czym się ją mierzy? :)

    Dostaną cztery razy więcej fotek na tej samej karcie :)