  • 1. Data: 2009-03-06 02:19:43
    Temat: EC-1 kilka panoramek
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Może kogoś zainteresują panoramy z likwidowanej elektrowni. Zrobione trochę
    z partyzanta. Jak tam szedłem, nie wiedziałem co zastanę, a spodziewałem
    się czegoś nieco mniej monumentalnego (wielokrotnie byłem w drugiej
    nieczynnej łódzkiej elektrowni i to nie jest to samo).

    http://www.fototv.pl/newsy/wydarzenia/zapomniana-ele
    ktrownia.html

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 2. Data: 2009-03-06 06:15:52
    Temat: Re: EC-1 kilka panoramek
    Od: "Rakan" <n...@p...fm>

> [...]
    > się czegoś nieco mniej monumentalnego (wielokrotnie byłem w drugiej
    > nieczynnej łódzkiej elektrowni i to nie jest to samo).

    no super!
    mam pytanie, jak wygląda sprawa wejscia tam? trzeba to jakoś specjalnie z
    kims uzgadniac?
    moze tez sie wybiore.
    Raki

  • 3. Data: 2009-03-06 09:59:19
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Radio Erewan" <r...@g...com> wrote:

    > Może kogoś zainteresują panoramy z likwidowanej elektrowni.

    Hmm, mam problem - nie widzę żadnych panoram :-/

    Czy potrzebny jest jakiś plug-in? (programowo nie czytam flashy) Ale
    nic nawet na to nie wskazuje (a powinno, jeśli tak). Pewnie jestem
    internetowo zacofany (zaczynałem w 1994 roku), ale cała witryna wydaje
    mi się ciut nieprzyjazna - trudno wyśledzić wszystkie linki; linki nie
    chcą mi się otaczać kropkowanym prostokątem po zaznaczeniu (nawet nie
    wiedziałem, że tak często to robię i tak irytująco mi tego brakuje).
    Najprawdopodobniej winę ponoszą jakieś wyszukane skrypty i inne enginy,
    ale jest w tym jakaś ogólna zniechęcająca nieprzyjazność, że aż nie chce
    mi się analizować dalej. Stare witryny (fotosite i coś tam drugiego)
    były przyjaźniejsze.

    Witryna jest przyjazna, jeśli stosuje się do powszechnie przyjętych
    zasad w najdrobniejszych szczegółach - czytelnik ma poczucie bycia w
    pełni "na swoim", rozumienia co się dzieje i jaka będzie reakcja na
    kroki jakie podejmie. Nowatorskie rozwiązania budzą tylko irytację, bo
    wiele rzeczy nie działa tak, jak się od nich oczekuje, mało tu
    intuicyjności, przez co za każdym razem trzeba sie zastanawiać, jak
    podejść do problemu, by uzyskać zamierzony efekt. Jednocześnie nie
    wykorzystuje się możliwości, które daje to nowatorskie rozwiązanie, bo
    nie wiadomo nawet jak z nich skorzystać, ani w ogóle że istnieją.
    Zamiast korzyści zostaje tylko irytacja i zniechęcenie.
    No, to była taka uwaga zupełnie ogólna nt ergonomii witryn... ;-)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 4. Data: 2009-03-06 12:10:57
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Radio Erewan" napisał
> [...]
    > się czegoś nieco mniej monumentalnego (wielokrotnie byłem w drugiej
    > nieczynnej łódzkiej elektrowni i to nie jest to samo).

    Niezły klimat - HalfLife-like.
    Tylko muzyka... jak pięść do nosa ; )

    adam

  • 5. Data: 2009-03-06 12:42:03
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Ja tez u siebie nic nie widze, a chetnie bym zobaczyl.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 6. Data: 2009-03-06 14:24:36
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Fri, 06 Mar 2009 13:42:03 +0100, Waldemarrr napisał(a):

    > Ja tez u siebie nic nie widze, a chetnie bym zobaczyl.

    Waldku, musisz włączyć Javascript i Flash. Niestety.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 7. Data: 2009-03-06 15:01:48
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    > Waldku, musisz włączyć Javascript i Flash. Niestety.

    W pracy mam internet bez wodotryskow. Pewnie slusznie, bo tak to bym
    tylko ciagle jakies.. elektrownie ogladal ;-)
    Ale moze w domu uda mi sie spojrzec na ten zakazany owoc.

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 8. Data: 2009-03-06 15:37:45
    Od: scooby <s...@g...pl>

    Radio Erewan pisze:
    > Może kogoś zainteresują panoramy z likwidowanej elektrowni.
    witam, mocne!
    a możesz ujawnić, czym (jakim szkłem) to było robione i jak składane "do
    kupy" ? (czy to sprzęt od immervision czy tylko browser od nich ?)

    pzdr, scby

  • 9. Data: 2009-03-06 15:46:07
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Fri, 06 Mar 2009 16:37:45 +0100, scooby napisał(a):

    > witam, mocne!
    > a możesz ujawnić, czym (jakim szkłem) to było robione i jak składane "do
    > kupy" ? (czy to sprzęt od immervision czy tylko browser od nich ?)

    Zrobione akurat Olympusem E-3 + ZD8mm, ale każdy system by się sprawdził, a
    niektóre zdecydowanie lepiej. Zwłaszcza w ciemnicy kotłowni.
    Robiłem 7 dookoła, jedno w sufit, dwa/trzy w podłogę (i razy 3 lub 4 klatki
    do HDR). Fiszajem.
    Z kropowym Nikonem i fiszajem 10,5 miał bym mniej kadrów do zrobienia, dało
    by się opękać temat na 3+2.
    Player jest immervision, może bym wolał pano2vr, ale szkoda mi 100 euro, a
    immervision już mam.
    Jak składam?
    http://www.fototv.pl/wideo/poradniki/panoramy-male-p
    lanetki-hdr.html

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 10. Data: 2009-03-06 16:04:47
    Od: scooby <s...@g...pl>

    Radio Erewan pisze:

    > Zrobione akurat

    dzięki za wyczerpujące Re:,
    już miałem anulować posta, ale mnie ubiegłeś z odpowiedzią, a (równie
    świetny) tutorial widziałem;
    moje pytanie bierze się stąd, że postawiono przede mną podobne zadanie,
    "zinwentaryzowania" sporego obiektu, ujęć będzie _dużo_ więcej (~100)
    niż w tej EC, narzędzia, z których korzystałeś - znam - tyle że to jest
    niestety pracochłonne, a ja potrzebuję _znacznie_ zautomatyzować i
    przyśpieszyć pracę, z oczywistych powodów ... - pytanie, jak ? :)

    pzdr, scby