  • Data: 2009-03-13 15:05:06
    Temat: Re: Koniec wojny na megapiksele
    Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Mar, 11:16, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > O takich bredzę:http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter
    > Uprzedzając następnego posta - stopka, sygnaturka, podpis to synonimy.
    > Uprzedzając zanastępnego posta:http://pl.wikipedia.org/wiki/Synonim
    > :)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam
    > różne takie tam:www.smialek.prv.pl
    > /zapisałbym się do mensy, tylko nie mam kiedy/

    Dalej, dalej!!! Zidiociles polowe dyskusji, to wal dalej smialo!. To
    zupelnie inny temat, nie o Jankach chocby i Muzykantach i ich
    stopkach, tylko o pewnej koncepcji pewnego producenta aparatow
    cyfrowych. Ale jak chcesz byc wazny w kazdym temacie to przypominaj o
    tych swoich stopkach, a noz ktos jest jeszcze niekumaty? Nie docenia
    dziel "miszcza". Oj Janko, Janko! Co Ci odbija tak naprawde??
    czesc.Ch.