  • Data: 2009-03-13 15:31:10
    Temat: Re: Koniec wojny na megapiksele
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@w...pl pisze:
    > Dalej, dalej!!! Zidiociles polowe dyskusji, to wal dalej smialo!. To
    > zupelnie inny temat, nie o Jankach chocby i Muzykantach i ich
    > stopkach, tylko o pewnej koncepcji pewnego producenta aparatow
    > cyfrowych. Ale jak chcesz byc wazny w kazdym temacie to przypominaj o
    > tych swoich stopkach, a noz ktos jest jeszcze niekumaty? Nie docenia
    > dziel "miszcza". Oj Janko, Janko! Co Ci odbija tak naprawde??
    > czesc.Ch.

    Następny związany właściciel aparatu z którym jest emocjonalnie
    związany, firmy, której zarząd wypuścił idiotyczne z punku widzenia
    przyszłości finansowej oświadczenie? Co z tego, że kilka osób z tej
    grupy wie, że piksele to nie wszystko - 90% kupujących lustrzanki szuka
    pikseli i zuma i teraz owe 90% pisząc głupoty po różnych forach powtarza
    sobie, że w tę firmę nie ma co wchodzić, bo tam będzie zawsze tylko 12
    megapiskeli.
    Cała nadzieja w u4/3 i wreszcie w powrocie do wartościowych kompaktów.

    A jak Ci się nie podobam, zawsze możesz mnie wpisać do kf.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl