  • 171. Data: 2009-02-05 05:45:54
    Temat: Re: Koniec taniej Sigmy
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "de Fresz" <d...@N...pl> napisał:

    > Aaaaa, bo przecież w przeciwnym przypadku nasz drogie elyty polityczne,
    > poprowadzą nas swemi światłymi umysłami ku powszechenemu dobrobytowi i
    > szczęściu (i zbawieniu pewnie też).
    > Tak się tylko zastanawiam, jaka paskudna cholera zabrania naszym
    > szacownym włodarzom bronić interesów narodowych w ramach struktur EU -
    > ot, tak jak to sobie robią inni członkowie?
    >
    > A tak wogóle - czy to aby na pewno ma wiele wspólnego z cenami Sigmy?

    Ano właśnie - watek się rozwinął w kierunku kompletnie OT. Sądzę, że
    najwyższy czas go kończyć. Z mojej strony EOT i sugeruję to samo pozostałym!

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 172. Data: 2009-02-05 07:31:53
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > na figma-foto.pl są te same ceny z kosmosu co zawsze, 12-24 tam
    > kosztuje 3999 odkad patrzylem, taka cena wisiala nawet wtedy jak to
    > szklo się dalo kupic za 1700zl

    moze w przypadku tego jednego obiektywu... bo nie pamietam cen wszystkich...
    ale te co pamietam sie pozmienialy....
    wspomniana 300/2.8 kosztowala wczesniej cos kolo 8300-8400 :)
    100-300/4 HSM jakies 3500 teraz 4600
    120-400OS wczesniej jakies 2500 teraz jakies 3000

    to tylko kilka cen...
    pozdrawiam
    Steel

  • 173. Data: 2009-02-05 07:33:20
    Od: "Steel" <d...@K...pl>

    > Ja jestem ciekaw czy w poprzedniej ktos kupowal :))

    Bylo zapewne kilka osob... :)

    pozdrawiam
    --
    Steel

  • 174. Data: 2009-02-05 09:29:39
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Marek Wyszomirski wrote:

    > Błąd Twojego rozumowania polega na tym, ze uwierzyłeś w łgarstwa pani
    > Gęsickiej o 0.3%.

    Marek zostaw go już. Nie widzisz, że polemizujesz z trolem-anonimem. On
    napisze każdą głupotę bo nie musie nawet jej podpisać imieniem i
    nazwiskiem...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 175. Data: 2009-02-05 09:29:40
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 5 Feb 2009 08:31:53 +0100, Steel wrote:

> [...]
    > 100-300/4 HSM jakies 3500 teraz 4600
    > 120-400OS wczesniej jakies 2500 teraz jakies 3000

    Ty to masz fuksa, az zajrzalem znow: 30/1.4: 2500 (taka pamietam od
    zawsze), 15-30: 3500 j/w :-)
    Innych cen stamtad juz nie kojarze, bo jak kiedys zweryfikowalem te
    powyzej to przestalem się parametrem ,,cena'' by sigma-foto.pl
    przejmowac :-)

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 176. Data: 2009-02-05 10:20:45
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    de Fresz napisal:
    > Tak się tylko zastanawiam, jaka paskudna cholera zabrania naszym
    > szacownym włodarzom bronić interesów narodowych w ramach struktur EU -

    Kilka przyczyn:
    a) prymitywizm: nieznajomosc jezykow i nieznajomosc mechanizmow negocjacyjnych,
    b) pozerstwo: zamiast 'nie potrafisz, nie pchaj sie na afisz' mamy
    'nie matura, lecz chec szczera (dojscia i oportunizm) zrobi z ciebie
    oficera wywiadu/radnego/posla/prezesa spolki SP/ministra'
    c) pazernosc osobista: sprzedam interesy reprezentowanej spolecznosci za lapowke,
    d) pazernosc partyjna: mam zrobic cos duzego co da zyski dopiero po wyborach? Nigdy!
    e) niekompetencja: jak maly Jasio wyobraza sobie wielka polityke i gospodarke;
    to jest pochodna (a) i (b)
    f) utrwalony mechanizm dokooptowywania nowych czlonkow partii poprzez
    korupcje (dochodowe stanowiska) i demoralizacje (kryteria wyboru i selekcji);
    tego mechanizmu nie da sie obalic inaczej, jak tylko poprzez kryterium uliczne;
    zmiana ordynacji wyborczej w Sejmie mozliwa nie jest, bo WSZYSCY poslowie
    i WSZYSTKIE partie ciagna z tego zyski.

    To te przyczyny, ktore uwazam za najistotniejsze. Mam wyliczac dalej?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 177. Data: 2009-02-05 10:39:46
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Błąd Twojego rozumowania polega na tym, ze uwierzyłeś w łgarstwa pani
    > Gęsickiej o 0.3%.

    Żadnemu politykowi nie wolno wierzyć nigdy i w żadnych okolicznościach :)
    Najprościej odnosić się do (trudno dostępnych) raportów wykorzystania
    środków, przygotowywanych w samej wspólnoscie na ich stronach.
    W tym roku jesteśmy w ciemnej d... - dopłaciliśmy już do kasy wspólnoty
    piękne 1,5 miliarda.

    Ale nie tutaj widzę problem, tylko w kretyńskich przepisach i pomysłach
    rodem z urzędniczej Brukseli. O jednym już pisałem.
    Witamy w państwie totalitarnym.

    --
    f1969

  • 178. Data: 2009-02-05 10:41:17
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Wyjmij kalkulator i policz ile by wyszło. Bo wygląda na to, ze w bajki
    > wierzysz.

    Policz bilans, a nie cyferki podawane przez polityków.

    > Nie przejdzie. Projekty już różne durne bywały i jakoś te najgłupsze zwykle
    > były eliminowane.

    Ale cała masa kretyńskich zostaje.
    I będzie coraz gorzej. Właśnie próbuje się wprowadzić prawo podobne jak
    w Szwecji, o odbieraniu dzieci, na podstawie... decyzji pracownika
    socjalnego. Oczywiście w imię "ochrony dzieci".
    Witaj w państwie totalitarnym.

    --
    f1969

  • 179. Data: 2009-02-05 12:06:18
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com> napisał:

> [...]
    >
    > Marek zostaw go już. Nie widzisz, że polemizujesz z trolem-anonimem. On
    > napisze każdą głupotę bo nie musie nawet jej podpisać imieniem i

    Tak włąśnie uczynię. Zresztą już kilka godzin temu sugerowałem EOT. Z wątku
    fotograficznego zrobiła sie polityczna pyskówka i jej dalsza kontynuacja
    niczemu już chyba nie służy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 180. Data: 2009-02-05 12:19:04
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "p47" napisał

    > Ponieważ, mam nadzieję, dyskutujemy nt. faktycznej sytuacji, a nie
    > zaledwie propagandowych haseł, z duzym zainteresowaniem czekam na przykład
    > tego "stanięcia murem" w naszej sprawie przez UE, dzieki czemu pewni byc
    > mozemy, ze dzieki akcesowi wzrosło nasze, szeroko rozumiane,
    > bezpieczeństwo?

    Żeby ktoś stanął za nami murem to należy jeszcze potrafić zażądać owego
    stanięcia murem.
    Dzięki akcesowi, teoretycznie wzrosła nasza ranga - praktycznie jest z tym
    nieco gorzej.

    adam