  • 161. Data: 2009-02-04 19:20:46
    Temat: Re: Koniec taniej Sigmy
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    p47 napisal:
    > Poniewaz zjawisko to wystepuje tylko w krajach
    > strefy Euro )a przynajmniej tylko tam przynosi tragiczne skutki gospodarcze)
    > to podejrzewac zasadnie możnaby, ze istnienie Euro ma na to wpływ.

    Byc moze to podejrzewasz. Byc moze jest to uzasadnione. Niemniej uzyles
    sformulowania, gdzie swoje podejrzenia probujesz wsadzic w moje usta.

    Niezbyt to ladny chwyt erystyczny, gdyz nie ja, ale wlasnie Ty to sugerujesz.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 162. Data: 2009-02-04 19:25:23
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    f1969 napisal:
    > Gdyby wszyscy Polacy co roku dawali 100 zł na "fundusz europejski", to
    > kwota powatałaby w ten sposób w każdym roku będzie przekraczać te
    > idiotyczne dopłaty. A ja wolę wolność, niż te wszystkie nakazy i zakazy.

    38 mln Polakow x 100 zl = 3,8 mld zl = 820...1180 mln euro (w zaleznosci od kursu)

    Troche to ponizej dotacji. Chyba cos Ci sie z kalkulacjami pozajaczkowalo.

    > Jakbyś nie wiedział, to najnowszy projekt kretynów ze wspólnoty
    > europejskiej to wprowadzenie cenzury internetu.
    > Zobacz kto to jest
    > http://www.youtube.com/watch?v=O3d9fe5xCFc

    O ile wiem, nigdy nie bylismy stanem USA, co w niczym nie przeszkodzilo
    Waszyngtonowi w narzuceniu nam, w roku 1994, pod grozba sankcji
    gospodarczych, aktualnej cholernie restrykcyjnej ustawy o prawach
    autorskich i pokrewnych.

    > Z projektu wykreślono przepis, zgodnie z którym ?ingerencje w prawa i
    > wolności użytkowników końcowych? mogłyby następować za zgodą organów
    > wymiaru sprawiedliwości...

    Nie przejdzie. Nasz TK moze i skuli ogon, ale niemiecki juz nieraz pokazal
    gest Kozakiewicza Brukseli.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 163. Data: 2009-02-04 19:30:04
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Marek Wyszomirski pisze:

    > Również i z naszych. Ale - porównaj wysokość wpłat Polski do budżetu UE z
    > wysokością przyznanych Polsce dotacji. Nasz bilans jest tu bardzo korzystny.

    Otwórz oczy:
[...]

    a potem poczytaj
    W Parlamencie Europejskim trwają prace nad nowelizacją prawa
    telekomunikacyjnego. Komisja prawa Parlamentu opowiedziała się właśnie
    za wzmocnieniem ochrony praw autorskich w Internecie i za stosowaniem
    filtrów sieciowych (!), za pomocą których dokonywało się będzie
    ,,rozróżnianie między treściami legalnymi i nielegalnymi"(!)

    W Brukseli trwa w tej sprawie tak zwane ,,postępowanie trójstronne"! Jest
    to procedura uzgodnień pomiędzy Parlamentem Europejskim, Radą Unii
    Europejskiej i Komisją Europejską. Tak, to nie żart! To są właśnie trzy
    ,,strony" postępowania.

    Na pocieszenie można dodać, że ,,niezbędne ograniczenia praw użytkowników
    do dostępu do treści, usług i aplikacji" będą możliwe jedynie ,,w zgodzie
    z zasadami proporcjonalności, skuteczności i odstraszania" (!)

    Z projektu wykreślono przepis, zgodnie z którym ,,ingerencje w prawa i
    wolności użytkowników końcowych" mogłyby następować za zgodą organów
    wymiaru sprawiedliwości...

    CENZURA

    --
    f1969

  • 164. Data: 2009-02-04 19:34:32
    Od: f1969 <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl>

    Mikolaj Machowski pisze:

    > Notabene euro jest jednym z narzędzi liberałów, które właśnie ma zmienić
    > socjalistyczne podejście rządów poprzez zabranie im jednego
    > z podstawowych narzędzi ratowania socjału.

    o ludzka naiwności

  • 165. Data: 2009-02-04 19:45:11
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969 wrote:

    > o ludzka naiwności
    > http://www.youtube.com/watch?v=O3d9fe5xCFc

    Hehe do Durni marsz! Szturmowki w dlon! ;-)

  • 166. Data: 2009-02-04 22:34:25
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "p47" <p...@b...wp.pl> napisał:

    > Bardzo chetnie zrobie Ci podobną "uprzejmość" i przyjmę od Ciebie
    > rzeczywiste 1.000 zł, a w zamian przyznam ci 10.000 zł z tym, ze
    > wykorzystasz z tego 0,3%!;-))

    Błąd Twojego rozumowania polega na tym, ze uwierzyłeś w łgarstwa pani
    Gęsickiej o 0.3%.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 167. Data: 2009-02-04 22:48:17
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "f1969" <"[odspamiacz]fotograf1969"@gazeta.pl> napisał:

> [...]
    > kwota powatałaby w ten sposób w każdym roku będzie przekraczać te
    > idiotyczne dopłaty. A ja wolę wolność, niż te wszystkie nakazy i zakazy.

    Wyjmij kalkulator i policz ile by wyszło. Bo wygląda na to, ze w bajki
    wierzysz.

> [...]
    >
    > Z projektu wykreślono przepis, zgodnie z którym "ingerencje w prawa i
    > wolności użytkowników końcowych" mogłyby następować za zgodą organów

    Nie przejdzie. Projekty już różne durne bywały i jakoś te najgłupsze zwykle
    były eliminowane.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 168. Data: 2009-02-04 23:36:30
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    f1969 napisał:

    > o ludzka naiwności
    > http://www.youtube.com/watch?v=O3d9fe5xCFc

    Temu panu już dziękujemy. Gdzie KDE, gdzie ECB?

    m.
    --
    E466: Brak nazwy pliku pod zachęcaczem

  • 169. Data: 2009-02-05 00:04:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-04 17:02:11 +0100, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Równocześnie powinny być również drogi i w Słowacji i w Norwegii te są.

    Na Słowacji?! Dawno tam chyba nie byłeś i pamięć płata Ci figle. Mają
    tylko niedużo lepsze od nas atrapy sieci drogowej. No może autostrad
    ciut więcej, ale to koniec końców mniejszy kraj.

    de Fresz

  • 170. Data: 2009-02-05 00:15:37
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-04 18:24:52 +0100, "p47" <p...@b...wp.pl> said:

    > Ale niech sobie ludzie uswiadomią, ze skoro zceduja na obcych
    > kierownictwo nad swoim losem to ci obcy zaprowadzą ich tam, gdzie im,
    > obcym , najwygodniej, a niekoniecznie tam, gdzie dla Polaków byłoby
    > najlepiej. I niechaj potem niech płaczą na dmiejscem, w którym się
    > znaleźli...

    Aaaaa, bo przecież w przeciwnym przypadku nasz drogie elyty polityczne,
    poprowadzą nas swemi światłymi umysłami ku powszechenemu dobrobytowi i
    szczęściu (i zbawieniu pewnie też).
    Tak się tylko zastanawiam, jaka paskudna cholera zabrania naszym
    szacownym włodarzom bronić interesów narodowych w ramach struktur EU -
    ot, tak jak to sobie robią inni członkowie?

    A tak wogóle - czy to aby na pewno ma wiele wspólnego z cenami Sigmy?

    de Fresz