  • 21. Data: 2013-01-07 10:24:52
    Temat: Re: Koniec netbookow, ASUS i Acer wycofuja sie z rynku
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisal w
    wiadomosci news:kce190$rnd$1@usenet.news.interia.pl...
    > Irokez wrote in <news:50ea8059$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    > Na Fedorze 17 z LXDE czy Lubuntu na prawde da sie pracowac nawet pod AMD
    > Sempron 2200+ (1800MHz).
    > A wydajnosc oferuje podobna do Atomow:
    > www.cpubenchmark.net/cpu_lookup.php?cpu=AMD+Sempron+
    2200%2B
    > Na dodatek te ostatnie sa na ogol 64-bitowe i czasem dwurdzeniowe.

    Moze spróbuje.. Atom N270, 1 rdzen 1.6GHz wiec wydajnosc takiego Athlona XP
    1800+ co najwyzej.

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2013-01-07 11:35:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-07 03:31, Użytkownik Filip napisał:

    > Co takiego fajnego w ultrabookach za 6000?

    Dla producenta cena i zyski dla użytkownika moc i wydajność często
    wielokrotnie wyższa niż z Atoma.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2013-01-07 11:40:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-07 10:24, Użytkownik Irokez napisał:

    2200%2B

    > Moze spróbuje.. Atom N270, 1 rdzen 1.6GHz wiec wydajnosc takiego Athlona
    > XP 1800+ co najwyzej.

    Strata czasu, jeden rdzeń to wydajność Celerona 900MHz które zresztą
    wkładano do pierwszych wersji Eee. Atom to jeden wielki kit marketingowy
    wykorzystujący przyzwyczajenie ludzi do porównywania taktowania
    procesorów. W rzeczywistości wypada dużo, dużo gorzej.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2013-01-07 13:00:33
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-01-07 03:31, Filip pisze:
    > Co takiego fajnego w ultrabookach za 6000?

    producent przy marzy rzedu 25-40% ma zysk wiekszy niz calkowita cena
    netbooka

    --
    the_foe

  • 25. Data: 2013-01-07 14:12:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.01.2013 08:59, Irokez pisze:
    > Wala sie w szafie od dluzszego czasu badziew z Atomem za prawie 1700
    > zeta wtedy.

    Chętnie przyjmę w darze przyjaźni, przyda się do wyświetlania
    prezentacji, bo pewnie wyjście VGA ma, a obecnie dźwigamy cegły duże z
    kolegami :(

    Skoro i tak ci się wala...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2013-01-07 14:38:09
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Chętnie przyjmę w darze przyjaźni, przyda się do wyświetlania prezentacji,
    > bo pewnie wyjście VGA ma, a obecnie dźwigamy cegły duże z kolegami :(
    > Skoro i tak ci się wala...

    Nie mogę, dziecko w prezencie dostało, w takie kolorowe w kwiatki po
    całości, HaPek...
    Od czasu do czasu odpali do GG wieczorem ale więcej wala się bo zagrać w
    najprostrze gierki nie jest możliwością na tym wynalazku (ani Sims 2 ani
    nawet Warblade nie działa w co się grało na PIII bez problemu). I ekran aż
    576 linii w pionie :)

    --
    Irokez

  • 27. Data: 2013-01-07 15:11:56
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2013-01-06 19:39, astro pisze:

> [...]
    > zabrac w podroz 1.3kg netbooka, pracujacego na baterii 5-6h z desktopowym
    > systemem operacyjnym i klawiatura, niz nawet najlepiej wyposazonego i

    A ja wolę zabrać tablet z klawiaturą BT, który działa przez 8-9 godzin, ma
    3G i GPS. Ponad rok temu szukałem netbooka, który zaoferuje mi to
    samo w cenie zbliżonej do 2000 zł, ale nie znalazłem. Czy są jakieś netbooki
    z dotykowym ekranem, który pozwoli mi w terenie nanieść odręczne
    notatki na zdjęcie zrobione z oznaczeniem pozycji podanej przez GPS?

    > Przeciez na desce do krojenia nie napisze dokumentu,
    > nie uruchomie edytora programistycznego, nie stworze prezentacji... Na tym
    > sie pracowac nie da!

    To, że Ty nie dostrzegasz potencjalnych zastosowań tabletów nie oznacza, że
    ich nie ma.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 28. Data: 2013-01-07 15:34:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-07 15:11, Użytkownik aL napisał:

> [...]
    > z dotykowym ekranem, który pozwoli mi w terenie nanieść odręczne
    > notatki na zdjęcie zrobione z oznaczeniem pozycji podanej przez GPS?

    Laptopy są.

    > To, że Ty nie dostrzegasz potencjalnych zastosowań tabletów nie oznacza, że
    > ich nie ma.

    Potencjalne zawsze są.
    Użyteczność do typowych zastosowań do których dotychczas używaliśmy
    laptopy i komórki bywa mocno dyskusyjne.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2013-01-07 15:48:36
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 07.01.2013 14:38, Irokez pisze:
    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:kcehjs$kd4$1@news.task.gda.pl...
    >
    > Nie mogę, dziecko w prezencie dostało, w takie kolorowe w kwiatki po
    > całości, HaPek...

    Może być w kwiatki, nie jestem aż taki macho, żeby mi przeszkadzało.

    > Od czasu do czasu odpali do GG wieczorem

    No jak używa, to ok.

    > ale więcej wala się bo zagrać w
    > najprostrze gierki nie jest możliwością na tym wynalazku (ani Sims 2 ani
    > nawet Warblade nie działa w co się grało na PIII bez problemu). I ekran
    > aż 576 linii w pionie :)

    No bo to nie jest maszyna do grania, a do pracy mobilnej. Noszenie
    ciężkich cegieł jest marne dla mnie :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 30. Data: 2013-01-07 16:28:12
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2013-01-07 15:34, RadoslawF pisze:

    > Laptopy są.

    Możesz mi podać listę laptopów sprzed roku, które mają wbudowany
    aparat fotograficzny z opcją tagów GPS, ekranem dotykowym i
    wbudowanym modemem 3G?

    > Potencjalne zawsze są.
    > Użyteczność do typowych zastosowań do których dotychczas używaliśmy
    > laptopy i komórki bywa mocno dyskusyjne.

    Może właśnie tablety stworzono do mniej typowych zastosowań i znalazły
    swoją niszę.
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.