  • Data: 2009-03-30 08:03:55
    Temat: Re: Konfiguracja kompa do foto i grafiki
    Od: Howk <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Lepszym wyborem byłby jakiś Core 2 Duo z jak najszybszym zegarem, bo i
    > tak znakomita większość oprogramowania graficznego nie używa więcej niż
    > jednego rdzenia - coś z serii E8400-8600. Plus RAMu pod sufit (czyli

    tia napewno wymiana Q9550 na E8400 to świetny pomysł :))))
    Nowy wydajny procek na starego rupiecia. Obecnie różnicy nie zobaczy
    żadnej a za rok jak wszystko będzie chodziło na 4 rdzeniach zauważy
    ale spadek wydajności o 50%. Super rada

    > ile system obsłuży). Karta graficzna jest obecenie bez większego
    > znaczenia. Plus Raid 0 jeśli siostra obrabia duże pliki (naprawdę
    > duże), z obowiązkowym backapem ofkors.

    tylko, że np. nowy PS kożysta właśnie z procesora karty graficznej

    > A do tego możnaby jeszcze zapewne dołożyć brak pewnej higieny pracy.

    A wg mnie kupa wirusów i trojanów na kompie

    Normalnie ten komp nie powinien nawet pisnąć przy takiej prostej pracy
    do jakiej jest wykorzystywany