  • Data: 2009-03-30 05:49:35
    Temat: Re: Konfiguracja kompa do foto i grafiki
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SK napisał(a):

    > Do tej pory pracuje tylko w pakiecie Corela na kompie z XP, z prockiem
    > Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz, jakaś karta grafiki ATI z 1GB ramu
    > chyba dobra, 2GB DDR i jakimś chyba niezłym monitorze 20" NEC choć już
    > starawym.

    Hmm... Teoretycznie stabilna płyta by Intel + E8400 + 8GB RAM do tego
    jakis dysk z serii RAPTOR na system i GREEN na archiwalia, Vista i już
    ;) ale... aby komp obsłużył więcej niż 3GB RAM system musi być 64
    bitowy. A o ile wiem to nie ma jeszcze Corela ani PS na 64 bity.

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania