  • Data: 2020-01-30 20:09:34
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2020-01-30 o 17:38, J.F. pisze:

    >Różnica jest zasadnicza.
    >W telewizji 8 MHz starcza na kilka stacji dużej rozdzielczości, które
    >może oglądać nieskończenie wielu widzów.

    Skonczenie, bo w kraju mamy tylko 38 mln obywateli.
    W dodatku ... czy nie musi byc tak, ze sasiednie nadajniki korzystaja
    z innych kanalow, zeby sie nie zaklocac ?
    Wroclaw troche temu przeczy ...

    >W LTE pasmo jest dzielone na wszystkich użytkowników, więc te 100MHz
    >to niewiele.

    Ale zasieg niewielki, wiec stacji bazowych jest duzo, a kazda stacja
    moze inne programy nadawac, wedle zyczenia klienta.

    >Wprawdzie może być prawie nieograniczona liczba nadawców treści ale
    >odbiorcy konkurują ze sobą o pasmo.

    No i kolejna sprawa - TV/NTC nadaje stale, film w internecie musze
    sobie konkretnie wybrac.
    Nie ogladam - nie zajmuje pasma.

    Co prawda Polsat wlasnie reklamuje jakis dekoder internetowy ... to
    moze sie skonczyc tak, ze TV stale wlaczony i program polsatu stale
    pokazuje..

    J.