  • Data: 2020-01-31 06:17:47
    Temat: Re: Komunikat UKE w sprawie DVB-T2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:s...@f...lasek.waw.p
    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Już kilkanaście lat temu zaczął tanieć -- z przewagi podaży nad
    >popytem
    >właśnie. Nie jestem już na bieżąco, ale ceny mogą być dość
    >przystępne,
    >zwłaszcza na mniej popularnych satelitach. Szczególnie, że płaci się
    >od
    >szerokości pasma, a nie od kanału. Można sobie wynająć wąziutkie
    >pasmo,
    >nadawać skompresowany strumień fatalnej jakości i puszczać tam jakieś
    >bzdety, których nikt nie ogląda. Jak robiłem przegląd, to sporo
    >takich
> [...]

    To ciekaw jestem konkretow, bo IMO - satelita nadal drogi
    (koszt+wystrzelenie), potem musi na siebie zarobic.
    W TV bardzo waskiego pasma nie zrobisz, a pasmo calkowite jednak
    ograniczone.
    A w zasiegu np cala Europa, czyli wybor klientow/programow duzy.

    W Ameryce moze to inaczej wygladac, ludzi niby duzo, ale kraje trzy.

    J.