  • 11. Data: 2009-01-04 13:48:53
    Temat: Re: Komputer tylko do jednego zadania
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 04.01.2009 14:22, Osadnik pisze:
    > Swoją ścieżką, nie ma ograniczenia długości przewodów audio? nawet 100m?
    > i ilości odbiorników?

    Zwykłych przewodów audio do transmisji analogowej? Zależy czy
    sygnałowych, czy głośnikowych. No i od parametrów przewodu.

    Odbiornik *powinien* być jeden, ale nic strasznego się nie
    stanie jak zrobisz jakiś rozdzielacz (to nie te częstotli-
    wości, żeby odbicia od razu latały). Co do długości: można
    spokojnie zrobić 20 czy 30 m kabla sygnałowego. Pewnie i
    więcej, ale już lepszego, żeby tłumienności nie miał za du-
    żej.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 12. Data: 2009-01-04 14:59:55
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > Zwykłych przewodów audio do transmisji analogowej? Zależy czy
    > sygnałowych, czy głośnikowych. No i od parametrów przewodu.

    Zakładam wersje nie audiofilską czyli skrętkę komputerową i małe głośniki.

> [...]
    > spokojnie zrobić 20 czy 30 m kabla sygnałowego. Pewnie i
    > więcej, ale już lepszego, żeby tłumienności nie miał za du-

    No to ujdzie.

  • 13. Data: 2009-01-04 18:22:17
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 03-01-2009 23:27, Osadnik pisze:

    > A może jest jakieś dedykowane rozwiązanie tego typu?

    U mnie świetnie sprawdza się w tym charakterze iPhone siedzący w docku z
    głośniczkami. Stricte dedykowane takie urządzonka są pieruńsko drogie
    niestety.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 14. Data: 2009-01-04 22:05:15
    Od: alan_transceiver <f...@i...x>

    Osadnik pisze:
> [...]
    > raczej o sprzęt i zasilanie takiego sprzętu - warunek - jak najcichsze.
    > więc tradycyjny zasilacz może być problematyczny. Druga sprawa to moc
    > obliczeniowa potrzebna na dekodowane radiowego AAC lub w ostateczności MP3.
    > Bezpośrednim problemem jest jednak zasilanie jakich krytycznych napięć i
    > o jakiej mocy może potrzebować P100? Zakładam 4MB RAM, grafika na PCI
    > (bo musi być) karta dźwiękowa PCI SB lub w alternatywie coś na ISA,
    > sieciówka, płyta główna, stacja dyskietek. poniżej 50W by wyszło?
    >
    > A może jest jakieś dedykowane rozwiązanie tego typu?

    Mam palmtopa HP z Wifi (3715, czy jakoś tak), którego kupiłem okazyjnie
    za 200zł na Allegro. Jest mały, bateria trzyma ze 4h, zresztą ładowarka
    ze statywem i tak są małe. Odtwarza strumienie mp3 i aac bez problemu.
    Podłączyłem do wieży i często sobie radia na nim słucham. Jak dla mnie
    świetna sprawa. Mały, cichy i potrafi kilka innych fajnych rzeczy.

    Pozdrawiam!

  • 15. Data: 2009-01-04 22:48:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Były jakieś wieże Philipsa z wejsciem sieciowym.
    JaC