  • 1. Data: 2009-01-04 08:51:11
    Temat: gf 8400gs - tania wymiana?
    Od: "news.neostrada.pl" <g...@h...com>

    Witam,

    czy opłaca mi się niewielkim kosztem (koszt innej karty nie większy niż 250,
    no z wielkim bólem 300 zł)
    włożyć coś innego do mojego komputera (obecnie siedzi w nim geforce 8400
    GS).

    Zastanawiałem się nad 8600GT, potem nad radeonem HD3650 (niby dobry, a tak
    besztany na różnych forach), ale
    czy warto? Czy warto w tym przypadku wrzucać kolejne pieniądze?
    Za ile pozbędę się tego 8400 GS (może ktoś z forumowiczów chce go nabyć?)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-01-04 12:00:58
    Temat: Re: gf 8400gs - tania wymiana?
    Od: aston <e...@e...pl>

    news.neostrada.pl pisze:
    > czy opłaca mi się niewielkim kosztem (koszt innej karty nie większy niż
    > 250, no z wielkim bólem 300 zł)
    > włożyć coś innego do mojego komputera (obecnie siedzi w nim geforce 8400
    > GS).

    To zależy do czego wykorzystujesz komputer. Jeżeli nie grasz, nie ma
    potrzeby wymieniać karty. A jeśli grasz wskazana byłaby właśnie wymiana
    na co najmniej GF 9600GT lub Radeona HD 4670

    --
    Pozdrawiam,
    Aston

  • 3. Data: 2009-01-04 13:27:58
    Od: "news.neostrada.pl" <g...@h...com>

    > To zależy do czego wykorzystujesz komputer. Jeżeli nie grasz, nie ma
    > potrzeby wymieniać karty. A jeśli grasz wskazana byłaby właśnie wymiana na
    > co najmniej GF 9600GT lub Radeona HD 4670

    gram (aczkolwiek dość rzadko).
    A czy ten Radek o którym mówisz jest dużo wydajniejszy od mojego obecnego GF
    (geforce 8400 GS), bo parametry to jedna, a faktyczne osiągi to drugie.

  • 4. Data: 2009-01-04 14:58:09
    Od: aston <e...@e...pl>

    news.neostrada.pl pisze:
    > gram (aczkolwiek dość rzadko).
    > A czy ten Radek o którym mówisz jest dużo wydajniejszy od mojego
    > obecnego GF
    > (geforce 8400 GS), bo parametry to jedna, a faktyczne osiągi to drugie.

    Z całą pewnością tak, tu masz jej testy:
    http://www.nvision.pl/_plugins/content/content.php?c
    ontent.214
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Radeon_HD_4
    670_i_4650_-_nowe_tanie_karty_dla_graczy-930.html

    Cena 4670 to ok. 300zł. Przy takiej cenie ze strony nvidii nie ma żadnej
    konkurencji

    --
    Pozdrawiam,
    Aston