  • Data: 2009-06-23 10:23:06
    Temat: Re: Komputer się włącza na sekundę i potem gaśnie
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Irokez" napisał:
    > Dobry zasilacz się wyłączy w przypadku przeciążenia.

    pewnie ze dobry się wyłaczy, tylko powiedz mi no teoretyku udający praktyka,
    gdzie to sprzedają dobre zasilacze komputerowe i w jakich cenach?:O)
    bo jak ostatnio zajrzałem po sklepach komputerowych to była wyłącznie
    "chińszczyzna"!:(
    nawet te podobno markowe miały nalepkę: "Made in China"

    > Bo są statyczne, a jeżeli mamy do czynienia z niestabilnością potrzebne sa
    > pomiary dynamiczne pod obciążeniem.

    uszkodzenia widoczne bez obciążenia też się zdażają, a co do obciażenia to
    jaki widzisz problem?
    podłaczasz opornik i masz pomiary z obciążeniem, widzę że robisz z igły
    widły!:O)