    From: boxfish <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer pod TV (trochę długie)
    Date: Thu, 26 Aug 2010 15:39:38 +0200

    W dniu 2010-08-26 15:25, latet pisze:

    > Mam podobnie i wszystko jest super z jednym wyjątkiem - jeśli TV
    > wypuszcza do ampa strumień DTS (a taki jest w większości plików MKV), to
    > występuje znaczne rozjechanie dźwięku z obrazem. Słychać też ogromne
    > przesunięcie w czasie między dźwiękiem z głośniczków TV a tym z
    > głośników podpiętych do ampa. Wyregulować tego niestety nie mogę bo
    > zakres regulacji opoznienia w ampie mam bardzo maly (10-25 ms).
    > Przydałby się z 200 ms. Natomiast nie mam tego problemu, jeśli jest to
    > strumień AC3 albo PCM (także utworzone przez TV z DTS).

    Więc dla uściślenie nie jest to problem odtwarzaczy stacjonarnych/tv bo
    istnieje także na komputerze. Lepszy w znaczeniu posiadający większy
    zakres regulacji amplituner lub posiadający taką regulację odtwarzacz są
    rozwiązaniem. Co do jakości obrazu potwierdzam VLC generuje mniej
    klarowny obraz niż dekoder sprzętowy ale to raczej oczywiste