  • Data: 2009-09-06 15:56:29
    Temat: Re: Komputer do mniej wymagających gier (cena maks. 1500PLN)
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    emila wrote:
    > dobra płyta nie miałem problemów z nią u klientów w ogóle
    > 290 to już wysoka cena

    We Wrocławiu najtaniej znalazłem w cennikach za 315zł; jak chcesz
    się zdziwić, to polecam Komputronik - 357zł ;-)

    > pociągnie standardowe gry i dobry układ jeśli chodzi o zintegrowane.
    > 0 problemów...

    Właśnie mi chodzi, żeby tam jakiegoś pieca nie wsadzić, co będzie
    się nudzić 80% czasu pracy komputera i dodatkowo konsumować Waty...

    > zamiana tylko na coś sporo lepszego nigdy na HD4550 albo GF9500

    Dzięki za informację; zakładam, że chociaż 1.5 roku podziała z tym
    zintegrowanym układem, za rok na gwiazdkę może będzie karta graficzna ;-)

    > mimo wszytsko polecam w zamian wziąć Athlon II x2 250, lepiej wypada
    > przy słabszych Phenomach nawet tych x3. Też siedzi na AM3.
    > cena 280zł

    No właśnie tak czytam i tak wygląda, że to najlepsze rozwiązanie.

    > Patriot Extreme Performance DDR2 800 2x2GB CL4 - cena 215,-
    > albo najlepsze w overclockingu pamięcći na świecie
    > Crucial BallistiX EE1000Mhz Micron CL4 - cena 239,-

    Popatrzę co jest u mnie dostępne, nie ma chyba sensu
    inwestować w lepsze pamięci.

    > obojętne tak naprawdę wązne żeby SATAII i przynajmniej 320GB

    > składam podobne zestawy klientom i wsadzam noname 420W ale to już
    > ze względów na słowa ludzi "byle najtaniej" - cena 80zł

    Na wstępie zaryzykuję obecny zasilacz, z którego jestem o dziwo
    b. zadowolony (Fortron 400W). Odpadnie wydatek.

    > tylko i wyłącznie 64bit

    To uwaga tylko i wyłącznie dotycząca obsługi pamięci (3.2GB)?
    Mam obawy, czy wszystko będzie kompatybilne (np. Office 2003, gry
    komputerowe).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,