  • Data: 2009-06-14 16:30:23
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 14 Jun 2009 11:44:37 +0200, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >na razie aparaty fotograficzne zaczynają potrafić robić prostą edycje obrazu
    >(Nikon D300 i wyższe)

    a na czym ona polega?
    teraz wiekszosc z nowo powstajacych idioten camera, potrafi
    rozpoznawac twarze i ustawiac parametry na ten fragment klatki. jak
    dla mnie to jest spore osiagniecie wymagajace szybkosci pracy ukladow
    wewnetrzych. drugim cyfrowa stabilizacja obrazu, ktora niby jest, ale
    nie spotkalem aparatu, ktory by nie masakrowac przy tym zdjecia. <rs>