  • Data: 2009-06-13 18:00:02
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Jun 2009 19:44:24 +0200, RadoslawF <r...@g...pl>
    wrote:

    >To końcowe EDO to chodzi Ci o pamięci czy miasto w Japonii a
    >może z EOTem pomyliłeś ?

    nie, ale teraz mnie juz nie zdziwi, skoro wykales sie taka
    domyslnoscia. tlumacze wiec jak dziecku, bys nie mial wiecej
    problemow:
    EDO to literowna, za ktora przepraszam, a skrot powinien wygladac.
    E.O.D. co znaczy End Of Discussion - co przelozyc mozna na polski
    mniej wiecej jako:
    Nie Mam Ochoty Tracic Wiecej Czasu Na Rozmowe Z Toba.
    co niniejszym czynie. <rs>