    From: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Komputer Firmowy
    Date: Wed, 10 Jun 2009 19:31:45 +0200

    On Wed, 10 Jun 2009 12:25:48 -0400, rs <n...@n...spam.pl> wrote:

    >skoro kolega "nie odrobil pracy domowej" to ja ci powiem. jakos mase
    >firm pracuje w calosci opartych na makowkach i jest masa takowego
    >softu na ten system. wystarczy tylko zapuscic sie w googla.

    Ale jakie dziedziny? Mak ma pożądne wsparcie w obszarze szeroko
    pojętej grafiki, składu, muzyki. Wyskakując poza ten obszar liczba
    dostępnych aplikacji zmniejsza się znacznie. Dodaj do tego, że dość
    często wąskospecjalizowane programy dostępne są tylko na Windowsa. I
    nie mówię, że się nie da, tylko że możliwości wyboru są czasami sporo
    mniejsze.

    >w najgorszym wypadku, jesli firma ma soft pisany dla niej pod
    >konkretnego windowsa i nie ma ma odpowiednika na macos'ie, to
    >instalujesz na hardwarze applea. dowolnego windowsa, a na tym to co
    >chcesz. albo w VM to w najgorszym wypadku.

    A to zależy - bo jak chodzi o działanie jednego kluczowego programu to
    taniej będzie nabyć PC tylko do tego celu, a nie kupowanie Maka, aby
    zainstalować na nim Windowsa.
    --
    Grzegorz Krukowski