  • Data: 2009-06-10 22:28:32
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Jun 2009 21:00:24 +0200, "Piotrek" <...@...ru> wrote:

    >i co tym OTem chciales udowodnic ?

    >nic mi sie nie pomieszalo... jak juz pare osob zauwazylo postaw na macku
    >system do ksiegowosci, spraw pracowniczych czy chociazby glupiego platnika
    >:)

    tak jak zostalo to juz zauwazone, nie ma z tym najmniejszego problemu.

    >mysle ze niema co dalej dyskutowac skoro nie wiemy co dla tworcy watku
    >oznacza komputr firmowy.
    >czy ma miec tylko logo jakiejs znanej firmy(apple sie nadaje) czy ma jakas
    >mala drukarnie i potrzebuje sprzetu do obrobki grafiki(apple sie nadaje) czy
    >chce posadzic pania krysie w firmie co robi jakies sprawy placowo
    >ksiegowe(apple sie nie nadaje), czy tez jakies inne dosc waskiej
    >specjalizacji softy chce(systemy do sterowania jakimis sterownikami,
    >programatory itd itp, do czego apple tez sie nie nadaje)

    a to niby dlaczego nie? czyzby nie bylo jezykow programowania. nie ma
    mozliwosci obslugi urzadzen I/O na makowkach?

    jednak zastanow sie o czym piszesz. o systemie makowym, czy o
    hardwarze apple, bo na razie sprawiasz wrazenie, jakby to byly dla
    ciebis dokladnie te same rzeczy.

    >tak ze gadanie o tym nie wiedzac co tak naprawde chce tworca watku niema
    >sensu

    pytek juz sie zdeklarowal w 100% do czego ma ten sprzet byc, wiec ta
    sparawa, wiec nei ma co dywagowac.
    padlo juz rozwiazanie. niech kupi, co mu sie podoba. <rs>