  • Data: 2009-06-10 19:00:24
    Temat: Re: Komputer Firmowy
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > OT: bardzo łatwo poznać osoby, które z Mac OS nie miały do czynienia ;)

    i co tym OTem chciales udowodnic ?

    > Jeśli uważasz, że na ten system jest mało dostępnego oprogramowania i może
    > służyć jedynie jako maszyna do pisania, to chyba Ci się coś z Linuksami
    > pomieszało.

    nic mi sie nie pomieszalo... jak juz pare osob zauwazylo postaw na macku
    system do ksiegowosci, spraw pracowniczych czy chociazby glupiego platnika
    :)

    mysle ze niema co dalej dyskutowac skoro nie wiemy co dla tworcy watku
    oznacza komputr firmowy.
    czy ma miec tylko logo jakiejs znanej firmy(apple sie nadaje) czy ma jakas
    mala drukarnie i potrzebuje sprzetu do obrobki grafiki(apple sie nadaje) czy
    chce posadzic pania krysie w firmie co robi jakies sprawy placowo
    ksiegowe(apple sie nie nadaje), czy tez jakies inne dosc waskiej
    specjalizacji softy chce(systemy do sterowania jakimis sterownikami,
    programatory itd itp, do czego apple tez sie nie nadaje)

    tak ze gadanie o tym nie wiedzac co tak naprawde chce tworca watku niema
    sensu

    -- p
    zdr
    piotrek